חדשות    

יש לכם משכנתא וחשבון עו"ש במזרחי טפחות? לא תשלמו ריבית על המינוס עד גובה ההחזר החודשי

מעודכן ל-03/2023

בנק מזרחי טפחות משיק מהלך שמבקש להקל על יוקר המחיה של לקוחותיו. במסגרת הצעד החדש, לקוחות הבנק שיש להם משכנתא וחשבון עו"ש בבנק לא ישלמו ריבית על המינוס על לגובה ההחזר החודשי של המשכנתא.

המהלך החדש מיועד הן ללקוחות קיימים של הבנק, שיש להם כבר משכנתא וחשבון עו"ש, וגם ללקוחות משכנתא שמתכוונים לפתוח חשבון עו"ש בבנק.

בבנק מבהירים כי  פטור מהריבית על המינוס יהיה עד גובה ההחזר החודשי של המשכנתא או עד לסכום של 6,000 שקל – הנמוך מביניהם. לקוחות קיימים וחדשים שיצטרפו להטבה ייהנו ממנה לתקופה של שנה.

לדברי הבנק, השינוי המהיר בסביבת הריבית במשק – על רקע הזינוק באינפלציה, יצר מציאות מאתגרת למשקי בית רבים שיש להם משכנתא, והם נאלצים להתמודד מדי חודש עם החזרים חודשיים גבוהים יותר.

כאמור, המהלך הנוכחי של הבנק רלבנטי למעשה לכל לקוחות המשכנתא של מזרחי-טפחות: אלה שכבר היום יש להם חשבון עו"ש בבנק, ואלה שלצד המשכנתא יפתחו גם חשבון עו"ש במזרחי-טפחות, שממנו ישולמו ההחזרים החודשים של ההלוואה.

ההטבה תינתן לתקופה של שנה ותוענק לכל הלקוחות הרלבנטיים, שיבקשו ליהנות ממנה. ההצטרפות להטבה תהיה אפשרית, החל מה-1 באפריל 2023, באמצעות כניסה לאתר הבנק ומילוי הפרטים באזור רישום ייעודי לנושא.

לדברי מנכ"ל הבנק, משה לארי: "כבנק הגדול והמוביל בישראל בתחום המשכנתאות ולנוכח סביבת הריבית המאתגרת, מחובתנו לייצר בתקופה זו פתרונות אמיתיים, אשר יסייעו ללקוחותינו להתמודד עם השלכות יוקר המחיה. ההטבה החדשה, שממנה ייהנו לקוחות בעלי משכנתא וחשבון עו"ש אצלנו, מצטרפת לשורה של צעדים שאנחנו עושים באופן יזום, כדי לאפשר ללקוחותינו להתמודד באופן מיטבי עם אתגרי התקופה והגידול בהוצאותיהם החודשיות".