חדשות    

כאל מצטרפת לחגיגות הקנייה של נומבבר

כאל

 

כאל יוצאת בהטבות  לקראת ימי הקניות באינטרנט של חודש נובמבר – יום הרווקים הסיני, בלאק פריידי וסייבר מאנדיי. הרוכשים בכרטיסי כאל ודיינרס בימי הקניות של נובמבר ייהנו ממגוון הטבות.

רגע לפני ימי הקניות הגדולים של חודש נובמבר, שהפך רשמית לחודש הקניות הגדול באינטרנט, כאל מציעה ללקוחותיה מגוון הטבות, מבצעים משתלמים ואפשרויות רכישה נוחות, ההופכות את נובמבר באינטרנט לאטרקטיבי במיוחד.

לקוחות כאל יוכלו לרכוש דרך אתר 'קאשבק פלוס' וליהנות מהחזרים מוגדלים על הקניות באתרים מובילים בימי הקניות החמים. מעבר להנחה הקבועה המוענקת באמצעות פורטל 'קאשבק פלוס', לקוחות כאל ודיינרס ייהנו מהוזלה נוספת ומשמעותית ברכישות במגוון אתרים מובילים וביניהם: Asos, Ebay, AliExpress ועוד.

יתרה מזו, מחזיקי כרטיס ויזה הרוכשים ישירות מאתר AliExpress יקבלו החזר של  חמישה דולרים  על קנייה מעל 35דולרים.

לקוחות כאל יוכלו ליהנות, בכל רכישה מאתר בינלאומי, משיטת תשלום נוחה – 3 תשלומים ללא ריבית על כל הקניות. כך ייהנו מהטבות וכן מפריסת העסקאות ללא חיוב הכרטיס באופן מידי, כנהוג בעסקאות מט"ח.

נתוני כאל מחודש נובמבר 2018 מעידים על המשך מגמת הגידול בהיקף פעילות הרכישה באינטרנט. ביום הרווקים הסינים של שנת 2018 חלה עלייה של 34% במחזורי העסקאות ביחס לשנה קודמת ועלייה של 36% בכמות העסקאות.

מנתוני בלאק פריידי אשתקד עולה כי חלה עלייה של 40% במחזורי העסקאות בהשוואה לשנה קודמת, עלייה של 37% בכמות העסקאות וגידול של 33% בכמות הכרטיסים הרוכשים. בהשוואה ליום רכישה רגיל בנובמבר, מדובר על היקף בקשות לעסקאות הגבוה ב-123% מהממוצע היומי (יותר מפי 2) ובגידול דומה בכמות העסקאות. העסקה הממוצעת ביום זה הייתה גבוהה בכ-50% מעסקה ממוצעת ביום הרווקים הסיני.

אחיה פריד, ראש חטיבת שירותי תשלום בכאל, אמר: "מגמת העלייה בהיקף הרכישות באינטרנט ממשיכה להוות חלק בלתי נפרד מהשגרה הצרכנית של כולנו. המגמה מתרחבת, מתעצמת ובאה לידי ביטוי בכל הענפים כתוצאה מכניסה של שחקנים משמעותיים לשוק, התייעלות המשלוחים ופתיחות הולכת וגוברת של הציבור לרכישה אונליין באמצעות כרטיס האשראי. מתוך כך, אנו צופים שגם בחודש נובמבר הנוכחי נראה גידול משמעותי בהיקף העסקאות. גם השנה שמחה כאל להעניק הטבות, הנחות, החזרים משמעותיים ופריסת תשלומים ללא ריבית, במטרה לייצר חווית רכישה כיפית ולהקל ללקוחותינו על ההוצאות".

כחודשים לפני המועד כאל מפרסמת את ההטבות לחנוכה