חדשות    

כמה מנויי נטפליקס יעברו לדיסני?

לפני כשנה דיסני הכריזה שתיכנס לתחום הסטרימינג. להבדיל ממתחרותיה של נטפליקס יש לה ארסנל ענק של תכנים ממותגים וותיקים. כמה היא תצליח לקחת מנטפליקס? כמעט 7 אחוזים ממשתמשי נטפליקס  שוקלים לבטל את המנויי בעקבות המעבר לשירות הווידאו של דיסני. הנתונים התקבלו מסקר חדש שערך "בנק אוף אמריקה". בעולם אנליסטים מדווחים כי נטפליקס כבר איבדה מיליון משתמשים לטובת דיסני,  אחרי שכבר איבדה 300 אלף משתמשים ברבעון הקודם.

לנטפליקס כיום מעל ל-158 מיליון מנויים, כשהשנה, לראשונה בתולדות החברה, נרשמה ירידה בכמות המנויים בארצות הברית של כ-300 אלף משתמשים וגם ירידה בהכנסות לעומת הרבעון הקודם. נטפליקס השנה העלתה מחירים,  מה שהפך אותה לתחרותית פחות: דיסני פלוס גובה 6 דולרים בחודש עבור השירות, אמזון גובה סכום מעט גבוה יותר, אולם מציעה גם את שירות הפריים שלה באתר הקניות ואפל TV פלוס מציעה את השירות שלה בחינם לרוב לקוחות החברה, אך מציעה תוכן מקורי בלבד, שניתן להפעיל רק באמצעות מכשירי החברה.
ובכל זאת, בעולם מעריכים כי הפגיעה בנטפליקס לא עתידה להיות גדולה במיוחד, שכן עדיין מדובר בשירות הגדול ביותר מבין המתחרות והתוכן המקורי שלה ממשיך לאסוף נתוני רייטינג גבוהים. עוד בעשרת הימים הראשונים להשקת השירות של דיסני, בנטפליקס לא נרשמה ירידה או עלייה מיוחדת בכמות המנויים, אך מדובר עדיין בתקופה מורכבת שלא עשויה להיות פשוטה עבור ענקית הסטרימינג. למרות התחזיות העגומות, נטפליקס עדיין ממשיכה לספק קצב הרשמה גבוה ועלייה מפתיעה בערך המנייה. מבחן הזמן הוא היחיד שיקבע את עתיד השוק הסטרימינג.
הנתונים של נטפליקס אינם לטובתה, ההוצאות גדלות על הפקות גרנדיוזיות וההכנסות כאמור יורדות . אומנם זה היה עשור טוב לנטפליקס מבחינת השקעות אבל אם מצב יימשך נטפליקס תתקשה  להמשיך להיות מובילה.