חדשות    

לאחר גיוס אג"ח של יותר מ-300 מליון ש"ח מגוריט רכשה 136 דירות בשבועיים

יושב ראש מגוריט, ארז רוזנבוך, צילום:עמית חכמוב

קרן הריט, אשר ביצעה לאחרונה גיוס אג"ח של יותר מ-300 מיליון שקל, מדווחת היום על רכישת 56 דירות באשדוד בתמורה לכ-89 מיליון ש"ח. ההודעה מצטרפת להודעה משבוע שעבר על רכישת 50 דירות בתל אביב ו-30 דירות ביהוד. מה שמעמיד את מצבת הנכסים של החברה על כ-1350 דירות להשכרה ארוכת טווח

לאחר גיוס האג"ח המוצלח של מגוריט, קרן הריט למגורים, בתחילת החודש מדווחת על הרחבת פעילותה בתחום הדיור להשכרה ארוכת טווח באמצעות 3 עסקאות רכישה נוספות: הקרן דיווחה אמש כי רכשה עד 56 דירות באשדוד תמורת כ-89 מיליוני שקל. החתימה על ההסכם מצטרפת לשורת דיווחים מהשבוע הקודם, בהם דיווחה החברה על שתי עסקאות נוספות בצפון תל אביב וביהוד, ובסך הכל רכשה בשבוע האחרון כ-136 דירות בהיקף של כ-277 מיליוני שקלים, כאשר הדירות הראשונות שבהן צפויות להימסר לשוכרים כבר בחודש פברואר הקרוב.

לפני כשבוע וחצי, חתמה החברה על הסכם לרכישת 50 דירות בתמהיל מגוון של 2 עד 5 חדרים, אשר עתידות להיבנות בפרויקט יוקרתי בצפון מזרח תל-אביב-יפו, תמורת כ-130 מיליון שקל. שלושה ימים לאחר מכן, חתמה מגוריט על הסכם לרכישת 30 דירות, בנות חמישה חדרים במרכז יהוד מידי קבוצת לוזון תמורת כ-59 מיליון שקל. הדירות, במסגרת פרויקט פינוי בינוי צפויות להימסר למגוריט כבר במהלך חודש פברואר 2021.

לאחר העסקאות האחרונות, מצבת נכסיה של החברה עומדת על כ-1350 דירות המרוכזות ב-22 פרוייקטים באזורים בהם קיים ביקוש ער לשכירות ארוכת טווח, כדוגמת תל אביב, ירושלים, בני ברק, הרצליה ועוד, אשר נרכשו בתמורה של למעלה מ-3 מיליארד ש"ח.

לפני כשלושה שבועות גייסה החברה כ-308 מיליון שקל בהנפקת אג"ח חדשנית עם השתתפות ברווחי עליית ערך הדירות, בריבית של 1.7 אחוז. מדובר במודל חדשני לפיו משתתפים מחזיקי האג"ח ב-10 אחוז מרווחי עליית שווי הדירות בפרויקטים נבחרים בנוסף לריבית הנקובה. בין המשקיעים הרבים שהשתתפו בגיוס האג"ח נמנים גופי חסכון והשקעות מהמובילים בשוק ההון הישראלי ובראשם ילין לפידות, מגדל, כלל, הפניקס, מור ומיטב.

ארז רוזנבוך, יו"ר מגוריט ישראל ציין כי "אנחנו ממשיכים בדינמיות המאפיינת את פעילות החברה. מאז גיוס ההון המוצלח שביצענו בתחילת החודש, דיווחנו על שלוש עסקאות משמעותיות בהיקף כולל של כ-277 מיליון שקל, אשר מגדילות את מלאי הדירות של הקרן. לאור היקף הדירות המשמעותי שרכשה מגוריט, הקרן מהווה כיום חלופה מעניינת למשקיעים השוקלים להשקיע בתחום הנדל"ן למגורים בישראל. אנו ממשיכים לפעול לפי המודל שלנו שמאפשר לנו לנצל את יתרונות הקרן ברכישה מרוכזת של מספר גדול של דירות במחירים אטרקטיביים, כדי להגדיל את מלאי הדירות ולהוביל את שוק השכירות המוסדית בישראל".

מתי דב מנכ״ל החברה: ״משבר הקורונה מדגיש את יתרונות ההשכרה ארוכת הטווח אותה אנו מובילים. אנו ממשיכים לאכלס פרויקטים בהצלחה ולבחון עסקאות רבות נוספות על מנת להרחיב משמעותית את מספר הדירות להשכרה ארוכת טווח.

עוד עסקה למגוריט: קנתה 58 דירות מוכנות ב-140 מיליון שקל

האם השכרה ארוכת טווח הפכה כדאית למשקיעים?

יזמים שבונים להשכרה למגורים – אלו ההטבות שתקבלו