חדשות    

לא רק במזרח: גסטהאוס בצפת מציע חופשות מוזלות

חדרי גסטהאוס באסנס

מעודכן ל-06/2021

האירוח כולל לינה, ארוחת בוקר ופעילות עשירה ב 120 שקל ללילה !

הקיץ הגיע – אחרי שנה של סגרים, בידודים ומשבר כלכלי חמור – ורבים מאלה שתכננו לנסוע לחופשה, לנוח, להתאוורר ולחוות – התאכזבו מהמחירים מרקיעי השחקים. מסתבר שהשמיים הסגורים והביקוש הגבוה הובילו לעליית מחירים משמעותית במלונות ובחדרי האירוח ואזרחים רבים פשוט נאלצים לוותר על חופשת הקיץ, בטח כשמדובר באוכלוסיות צעירות.

במרכז התיירות המוביל בצפת – אסנט, החליטו להרים את הכפפה ולהשיק תוכנית חדשה ועשירה במיוחד של פעילויות ואירוח, על מנת לאפשר חופשה עם ערך מוסף באחת מערי התיירות המובילות בישראל.

המתחם החדש שהקימו באסנט בחודשים האחרונים – 'אסנט גסטהאוס', מציע לינה משותפת, נקייה ונעימה בלב העיר העתיקה בצפת, ארוחת בוקר עשירה, מדיטציות, שיחות נפש, סיורים בטבע ובעיר העתיקה של צפת, מופעים מוזיקליים מדי ערב, הרצאות וסדנאות ייחודיות באווירה חמה ומשפחתית וכל אלה במחיר שווה לכל נפש – 120 שקל בלבד ללילה!

במרכז התיירות אסנט צפת מציינים כי התוכנית המיוחדת נבנתה על מנת לאפשר הידברות, פתיחות ואחדות בין האוכלוסיות השונות בחברה הישראלית עם הצצה לעיר הקסומה צפת, ומיועדת למטיילים, צעירים בתקופת השירות הצבאי או לאחריה ואוכלוסיות המעוניינות להכיר, להתנסות ולחוות.

מספר המקומות מוגבל, לפרטים נוספים והזמנות: 0773601101

עובדי מדינה דיווחו על ימי מחלה כששהו בחופשה והועמדו לדין משמעתי