חדשות    

לחסוך בהוצאות על דלק, זה אפשרי!

סעיף ההוצאות על הדלק הלך וגדל במהלך השנים האחרונות במקביל לעלייה במחירי הדלק.  זו כבר ממש לא הוצאה זניחה/ נמוכה, זו הוצאה מאוד משמעותית שמוערכת בממוצע במאות רבות של שקלים ואף יותר לחודש.  אז מה עושים עם הסעיף הזה, האם אפשר לחסוך בו?

 מכוניות חסכוניות יותר

אין זה מקרי שאנו רואים שהספורט הדו גלגלי התפתח בשנים האחרונות וששוב ניתנת לטוסטוס תשומת לב רבה. כל אלו הם כלי רכב חסכוניים בכל הקשור אל הגעה ממקום למקום. אם אינכם מעוניינים לוותר על הנסיעה ברכב, אם משום שאתם מתגוררים במקום אליו אין גישה ללא רכב, יש לכם ילדים ו/או שאתם מעוניינים בגישה נוחה בחיים, בוודאי תשמחו לשמוע שיש לכם אפשרות לחסוך בהוצאות הדלק שלכם ובצורה ניכרת. הטיפ הראשון אותו ניתן לכם הוא החלפת מכונית לרכב חסכוני יותר. יש מכונית שגומעות דלק ויש מכוניות חסכוניות. ההמלצה שלנו היא לבדוק מהי מכונית חסכונית בדלק ופשוט למכור את "הזללנית" ולקנות את זו שיודעת לשמור על "הגזרה", מכונית חסכונית יכולה לחסוך לכם מאות שקלים מדי חודש. בנוסף, חשוב לעשות חושבים ולהחליט האם אתם זקוקים למכונית גדולה ומשפחתית, או שמא מכונית קטנה וחמודה תוכל לשרת אתכם ואת הילדים בצורה טובה. דבר זה ישפיע רבות על ההוצאות, אם מבחינת הוצאות דלק, תשלום על ביטוח ועוד.

 תחנות דלק- בוחרים בתחנה הנכונה

כל אחד מאיתנו שם לב שיש מיני מועדוני חבר בכל מיני רשתות לצד כרטיסים של מועדוני חברים שמעניקים הנחות משמעותיות בדלק. ההמלצה הראשונה היא כמובן לראות האם אתם יכולים להשתייך אל מועדון לקוחות בו תקבלו הנחות בתחנות סונול או תחנות דלק אחרות בישראל. בנוסף, חשוב מאוד לברר מהי תחנת הדלק המשתלמת ביותר בקרבת אזור המגורים שלכם או בקרבת מקום העבודה. השוואת מחירים יכולה להשתלם ביותר ולחסוך בסכומי כסף רבים. בנוסף, תמיד משתלם לפתוח את אתרי האינטרנט של רשת תחנות הדלק או לעיין בעיתונים ולראות מה כל רשת מציעה לאותו שבוע או אותו חודש ולנצל את ההטבות השונות.

 מתחזקים את הרכב בחוכמה

תחזוקה נכונה של הרכב ושמירה עליו תשפיע גם כן באופן ניכר על ההוצאות שלכם. יש לקחת בחשבון שאם אתם מחנים את הרכב במקום שאינו מוצל וכאשר אתם נכנסים אל הרכב אתם חייבים לפתוח את המזגן במלוא העוצמה וזאת על מנת לקרר את הרכב, אתם מבזבזים דלק יקר. דבר זה תקף גם לגבי תקינותם של הצמיגים והעובדה שהם מלאים באוויר והרכב אינו צריך להוציא יותר אנרגיה מהדרוש על מנת לייצב את עצמו. דבר נוסף הוא תא המטען של הרכב, חשוב לקחת בחשבון כי ככל שיהיה יותר משקל על הרכב, כך גם צריכת הדלק תהיה גבוהה יותר ולכן, תמיד מומלץ לרוקן את הרכב מדברים בעלי משקל להם לא זקוקים לאורך כל היום.