קצב הגיוס של ליברה, חברת הביטוח הדיגיטלית, נובע מהשקעה רבה מפרסום אך זו גם מובילה להפסדים
שתי חברות ביטוח חדשות ודיגיטליות, שהקימו בכירים לשעבר בענף, קמו השנה — ליברה וווישור. ליברה מתמקדת בביטוחי חובה ומקיף לרכב, וווישור מתמקדת במכירת ביטוחי רכב, רכוש ודירה לקבוצות כמו עובדי מדינה. על פי דו"חות החברות ל־2018 הדיגיטל מהווה סכנה גדולה בעתיד להגמוניה של חברות הביטוח הגדולות.
מדו"חות ליברה,, עולה כי החברה גבתה פרמיות בהיקף של 14 מיליון שקל ב־2018 (קצב שנתי). רוב הפרמיות (9 מיליון שקל) נגבו בתחום הביטוח המקיף לרכב והיתר בתחום ביטוח החובה לרכב. לפי החברה, 98% מהמבוטחים רכשו את שני הביטוחים. אם עלות הפרמיות החודשית עבור שני הביטוחים עומדת על 270 שקל בממוצע, המשמעות היא שליברה גייסה כ-4500 מבוטחים בשלושת חודשי הפעילות המלאים שלה. למרות המספר הנמוך, זה קצב גיוס גבוה.
כדי להגיע לזה החברה הוציאה 8 מיליון שקל על שיווק. ולכן החברה סיימה את השנה בהפסד כולל (לפני מס) של כמעט 10 מיליון שקל. בשל ההפסד הזה, ויתרה המנכ"לית על הבונוס שלו היא זכאית, בהיקף של מיליון שקל.
.