לקראת רישום למסחר בארה"ב – בונוס גייסה 18 מיליון שקל
שוק ההון    

לקראת רישום למסחר בארה"ב – בונוס גייסה 18 מיליון שקל

ד"ר שי מרצקי מנכ"ל בונוס

בונוס ביוגרופ מתכוונת להירשם למסחר בארה"ב אך לפני כן גייסה 18 מיליון שקל בהנפקה פרטית ל-8 משקיעים. במסגרת ההנפקה הקצתה בונוס למשקיעים 30 מיליון מניות המהוות 3.5% מהונה לאחר ההנפקה. המניות הוקצו בתמורה ל-60 אגורות למניה, גבוה ב-2.5% ממחירה לפני פתיחת המסחר היום. שוויה של בונוס על פי ההנפקה הוא 486 מיליון שקל, לפני הכסף.

המשקיעים שרכשו מניות בהנפקה הפרטית יהיו זכאים להתאמת תנאי ההנפקה במידה ובונוס תבצע הנפקה נוספת, פרטית או ציבורי, בטווח של שנה. במידה והרשויות בארה"ב יידחו את בקשתה להירשם למיסחר בארה"ב, יהיו זכאים המשקיעים ל-791 אלף מניות נוספות, ללא תמורה נוספת.

הטכנולוגיות והמוצרים שמפתחת בונוס תרפואטיקה מכוונים לשוק עולמי קיים של תחליפי עצם, המוערך בלמעלה משני מיליארד דולר ארה"ב לשנה ולשוק השתלות העצם העצמיות המוערך בלמעלה מ-4 מיליארד דולר לשנה. שני התחומים עוסקים בטיפול בהשלמת חסרי עצם שונים, כגון חסרי עצם כתוצאה מהזדקנות, מדלקות מפרקים המלוות באובדן עצם, מסוגים שונים של טראומות פגיעה בעצם בעקבות תאונה, נפילה וכד'  וחסרי עצם כתוצאה מגידולים סרטניים. בונוס תרפואטיקה מפתחת את השתלים החיים של העצם האנושית המיועדת להשתלה, על בסיס תאים הנדגמים מהמטופל . גידול שתלי העצם מחוץ לגוף המטופל, מאפשר לקבל שתלי עצם זמינים, לפי דרישה, באמצעותם תתאפשרנה, להערכת החברה, השתלות עצם יעילות למגוון צרכים רפואיים של כירורגית פה ולסת, כירורגית הגולגולת, כירורגיה אורתופדית וכירורגיה פלסטית, במקרים בהם קיים חוסר של רקמת עצם.