חדשות    

מאות עובדי חברת פזגז התאגדו בהסתדרות

חברת פזגז

מאות עובדי חברת פזגז התאגדו בהסתדרות, והצטרפו לכ-800 אלף עובדות ועובדים במשק המיוצגים על ידי ההסתדרות. בתום מהלך שרקם עור וגידים בתקופה האחרונה, קרוב למחצית מעובדי פזגז חתמו על טפסי ההצטרפות ובכך הפכה ההסתדרות לארגון העובדים היציג בחברה.

העובדים, המגיעים מסקטורים שונים בחברה לרבות המחלקות הטכניות, ההתקנה והחלוקה, מכירות, מרכזים לוגיסטיים ומטה, התאגדו על רקע רצונם להסדיר לראשונה את תנאי העסקתם בהסכם קיבוצי, בייחוד נוכח האתגרים וחוסר הוודאות בתקופה האחרונה.

מטעם האגף להתאגדות עובדים בהסתדרות, נשלח מכתב להנהלת החברה ובו היא נקראה להיכנס להליך הידברות למטרת הגעה להסכמות אשר יוסדרו בהסכם קיבוצי ראשון בין הצדדים, לרבות תוספות שכר, תנאי רווחה, אפשרויות קידום ועוד.

עובדי פזגז מצטרפים לעוד שתי חברות גז החברות בהסתדרות- אמישראגז וסופרגז שרק בשבוע שעבר חתמו על הסכם קיבוצי חדש שהעניק להם תוספות שכר של עד 10%.

רחלי סעדיה, חברת  ועד הפעולה, ציינה: "אנו מודים לעובדי ועובדות פזגז על האמון, ובטוחים כי בשיתוף פעולה ובכבוד הדדי, יחד עם הגב החזק של ההסתדרות, ננהל יחד עם ההנהלה מו"מ ענייני לטובת העובדים והחברה כאחד".

ההתאגדות לוותה על ידי רועי פרלמן מהאגף להתאגדות עובדים.