מדריכי השקעות    

מאפס ניסיון בהשקעות נדל"ן לתשואה שנתית של  9%  – זה אפשרי!

שוק הנדל"ן האמריקאי מציע למשקיעים ישראליים אפשרויות טובות להשקעות נדל"ן עם חסמי כניסה נמוכים במיוחד ותשואות מרשימות. נכון, אין דבר כזה בלי סיכון – הרעיון הבסיסי בהשקעות הוא שסיכוי הולך עם סיכון – רוצים להרוויח קחו סיכון. רוצים בטוח בהתאמה התשואה תהיה ברצפה. ובכל זאת – יש סיפורים (סיפורי אמת) על משקיעים שעשו תשואה מרשימה בנדל"ן בחו"ל – האם זה יימשך – אף אחד לא יודע, אבל התשואה בשנים האחרונות מרשימה. הנה סיפור על אחד המשקיעים בנדל"ן מניב בארה"ב – שווה קריאה.

נתחיל בכך שיש הרבה כסף בארץ ובכלל – בעולם שמחפש אפיקי השקעה מניבי תשואה ורווחיים. אולם, האפשרויות בשוק ההון המקומי מציעות פתרונות המכילים מרכיבי סיכון לא פשוטים מצד אחד או תשואות נמוכות ומאכזבות מצד שני. אם בעבר קופות גמל ותיקי השקעות היו אפיק מועדף, הרי שכיום אפשרויות אלו מציגות תשואות נמוכות ואפילו אפסיות. אלו שמבקשים להשקיע סכומים לא גבוהים במיוחד במטרה לייצר הכנסה פסיבית לאורך זמן, לא יכולים לעשות זאת היום, אלא אם יפעלו ברמת סיכון מאוד גבוה, ואז בהתאמה גם הסיכוי להפסד גדול מאוד.

מתוך הבנה כי שוק ההון אינו מציע אופציות אטרקטיביות במיוחד למשקיעים קטנים, השקעה בנדל"ן הפכה לאפשרות מועדפת על משקיעים רבים. היציבות היחסית המאפיינת את שוק הנדל"ן והסיכויים להבטחת תשואות משכירות הופכים את שוק ההשקעות בנדל"ן לאופציה מועדפת על ידי משקיעים רבים, ובחלק גדול מהמקרים בצדק, אבל צריך להכין שיעורי בית ולהבין את התחום ולבחור את האזור הנכון מבחינת סיכוי וסיכון. מסתבר שיש מקומות בארה"ב שעשויות להניב לכם תשואות דו ספרתיות, עם סיכון יחסית נמוך.

השקעה בנדל"ן בארה"ב – אפיק בטוח ויציב והבטחת הכנסה פסיבית לאורך זמן

השקעות בנדל"ן הן עסק מורכב למשקיע הלא מנוסה. על מנת להשקיע ואף להרוויח, יש צורך בידע ובניסיון על מנת שלא לאבד את כספי ההשקעה. בנוסף, עקב מחירי הנדל"ן בישראל והמיסוי על השקעות, חסמי הכניסה לתחום הם גבוהים מאד ואינם מתאימים לכל אחד. בדיוק מסיבה זו גילו ישראלים רבים, בדומה למשקיעים אחרים בעולם, את עולם השקעות הנדל"ן בארה"ב.

שוק הנדל"ן האמריקאי מתאפיין בהזדמנויות השקעה עם צפי תשואה גבוה והבטחת הכנסה לאורך זמן משכירות, וכל זאת ברף כניסה נמוך יחסית, עובדה הקוסמת למשקיעים רבים אשר מחפשים להשקיע בנדל"ן אך לא ברמות המחיר של השוק בישראל.

 פלטפורמות  להשקעות בנדל"ן בארה"ב

קיימים כמה סוגי השקעה בנדל"ן – אפשר להזקיע ביזמות, ואז הכסף סגור לכמה שנים ולא מניב תשואה. אבל בשנים האחורנות התשואה השנתית הנגזרת התבררה כגבוה (והסיכון בהתאם גבוה). מנגד, אפשר להשקיע בנדל"ן מניב ואז היסכון נמוך יות ר- י שנכס מניב ויודעים מראש מה התשואה. יש מספר גופים שפועלים בתחומים האלו, נציג אחד מהם –  על מנת לאפשר למשקיעים ישראלים להשקיע בנדל"ן בארה"ב פיתחה חברת REALEXTATE פלטפורמה ייחודית המשלבת טכנולוגיה מתקדמת לצד מודל עסקי אמין  מתוך הבנה כי קיים פלח שוק רחב של משקיעים קטנים אשר מעוניינים ליהנות מיתרונות ההשקעה בנדל"ן אך אינם מבינים בתחום, פיתחה החברה מבנה השקעות נדל"ן בארה"ב אשר מציע למשקיע את הידע והמומחיות של החברה לצד הכנסות יפות מדמי שכירות.

להשקיע בנדל"ן בארה"ב מבלי להבין בתחום ומבלי להסתכן – איך זה עובד?

REALEXTATE מבצעת עבור המשקיע את כל הנדרש, על חשבונה ומתוך מומחיותה בענף. במסגרת המודל, הלקוח אינו נדרש להבין בנדל"ן כלל. את כל שלבי המכירה, שיפוץ והשבחת המבנה ומציאת שוכרים איכותיים מבצעת REALEXTATE . הלקוח מצטרף לעסקה אך ורק בשלב הסופי שלה, כאשר כבר ישנם שוכרים בנכס. שקט נפשי החל מהיום הראשון.

סיפורו של עמי דגן בן 36 מגבעתיים,  הוא סיפורם של המשקיעים באמצעות REALEXTATE . ביקשנו ממנו לספר על החוויה שלו עם הפלטפורמה והניסיון שלו עם ההשקעה שלו בארה"ב:

עמי  ספר לנו איך הכל התחיל?

מעולם לא היה לי ניסיון בהשקעות נדל"ן ובטח שלא בחו"ל. אני מהנדס תעשייה וניהול ורחוק מתחום הנדל"ן. לא הבנתי שום דבר בנושא ולכן לא מיהרתי להשקיע כסף, מה גם שסכום ההשקעה בנדל"ן בארץ היה גבוה בהרבה ממה שהיה לי. יום אחד התפנה לי סכום של 65,000 דולר להשקעה. לא ממש ידעתי איפה להשקיע אותו.

מה לגבי אפיקי השקעה מקומיים סולידיים כמו קופות גמל?

קופות גמל נותנות, מניסיון, תשואה שנתית של 2%, זוהי לא השקעה מבחינתי, בקושי מדובר על שמירת ערך הכסף, לא כל שכן אפשרות לייצר הכנסה פסיבית. גם בשוק ההון לא ממש הבנתי ותיק מניות לא הייתה אופציה מבחינתי.

אז לאן התקדמת מכאן?

הבנתי שרק השקעה בנדל"ן יכולה להבטיח לי תשואה אמיתית על הכסף שלי ודרך להבטיח את העתיד הכלכלי שלי. אני אמנם רק בן 36 אבל הפנסיה היא בהחלט משהו שחשבתי עליו. הסכום שהיה לי לא הספיק להשקיע בנדל"ן בארץ. כאן המחירים פשוט בלתי אפשריים ולא מאפשרים למשקיעים מסדר הגודל שלי להיכנס לענף, מה גם שאין לי את הידע הדרוש. בשלב הזה שמעתי על REALEXTATE והחלטתי להשקיע איתם.

למה דווקא איתם, במה הם שונים?

בתור התחלה, בגלל שמדובר בהשקעות בארה"ב, מצאתי לי השקעות בסדרי הגודל הכספיים שעמדו לרשותי, וזה כבר יתרון עצום מבחינתי. דבר שני, בגלל שאני לא מבין בנדל"ן, המודל שהם מציעים מתאים בדיוק לאנשים כמוני. הם קונים את הנכס, משפצים אותו ומוודאים שהוא עומד בכל התנאים ההנדסיים והמשפטיים ורק אז מציעים אותו למכירה. עם הסכום שהיה לי הצלחתי לקנות נכס מסודר ומוכן להשכרה. לי נשאר רק ליהנות משכר הדירה שגם לו הם דואגים. חוץ מזה, קיבלתי גישה למערכת שלהם דרכה אני מתעדכן במצב הנכס שלי וגם מקבל הצעות השקעה והזדמנויות חדשות. אני לא יכול לבקש יותר מזה.

איפה עומדת ההשקעה שלך היום?

היום אני במקום אחר לגמרי. אחרי שהשוכר שלי הציע לי לקנות ממני את הנכס ב 5,500 דולר יותר ממה שאני קניתי אותו, הבנתי שיש פה עסק מצוין. הלכתי והשקעתי 120,000 דולר נוספים והיום יש לי שני נכסים מניבים.

ואיזו תשואה אתה מקבל מהנכסים שלך?

כיום אני מקבל תשואה שנתית של 9% והכנסה קבועה נטו של 1300 דולר בחודש. שום קופת גמל לא יכול להציע לי את זה בארץ.

תשואה שנתית מרשימה והכנסה פסיבית קבועה – זה אפשרי

יותר ויותר ישראלים מבינים כיום ששוק הנדל"ן הישראלי אינו מהווה חלופה ראלית לרבים מהמשקיעים שאין בידם סכום התחלתי גבוה מספיק או את אורך הנשימה והידע הדרושים על מנת להצליח בהשקעות מסוג זה. פלטפורמת ההשקעות של REALEXTATE מאפשרת למשקיעים את היכולת להשקיע בצורה בטוחה בנדל"ן בארה"ב, גם בסכומים קטנים, וליהנות מתשואות יפות והכנסה פסיבית מהשקעות ועתיד כלכלי בטוח יותר.

מעוניינים לדעת יותר על אפשרויות השקעה רווחיות ובטוחות בארה"ב? –  גם אתם יכולים להצטרף לפלטפורמת ההשקעות של REALEXTATE ולהבטיח את עתידכם הכלכלי. הזינו את פרטיכם ומומחה השקעות נדל"ן בארה"ב מטעמנו יחזור אליכם.