מדאוריון משלימה סבב גיוס של 6 מיליון דולר בהובלת הקרן 10D
חדשות    

מדאוריון משלימה סבב גיוס של 6 מיליון דולר בהובלת הקרן 10D

מייסדי מדאוריון – אביתר חן (מימין), אסף קליינבורט ושי לוי – צילום: עדי אקשטיין

מעודכן ל-07/2021

הסבב הנוכחי מביא את סך ההשקעות בחברת הסטארט-אפ הישראלית ל-9 מיליון דולרשישמשו להרחבת צמיחתה בשוק האמריקאי ולהאצה של תהליכי פיתוח המוצר

חברת הסטרטאפ מדאוריון (Medorion) מודיעה על השלמת סבב גיוס של 6 מיליון דולר – בהובלת הקרן 10D ובהשתתפות הקרנות iAngels ו-TAU Ventures, קרן ההשקעות של אוניברסיטת תל אביב. הסבב הנוכחי מביא את סך ההשקעות בסטרטאפ ל-9 מיליוני דולרים.

ההשקעה תשמש להרחבת צמיחת החברה בשוק האמריקאי עם מבטחי בריאות גדולים בפריסה ארצית, וכן להאצה של תהליכי פיתוח המוצר – להרחבת היכולות הטכנולוגיות המוצעות היום במודל ה-SaaS ותמיכה בלקוחות בקנה מידה רחב יותר.

מדאוריון מאפשרת כיום לחברות ביטוח רפואי לנתח את ההתנהגות הקלינית של המבוטחים ואת המניעים הפסיכולוגיים, סביבתיים וכלכליים שמניעים אותם, על מנת להבין את צרכיהם טוב יותר, לעודד אותם לבצע בדיקות חשובות, לייצר רפואה מניעתית וליצור מוצרים ביטוחיים בעלי ביקוש רב יותר.

ייחודיות המוצר טמונה ביכולת לחזות למה מבוטחים מתנהגים בדרך מסוימת ולתרגם תובנות אלו לצעדים מעשיים, המשפיעים על התנהגות המבוטח. התוכנה שמפתחת החברה משיגה זאת באמצעות שילוב בינה מלאכותית יחד עם כלים מתקדמים של פסיכולוגיה התנהגותית, ניתוח סיכונים ועלויות, וכיום בשימוש נרחב אצל מספר מבטחי בריאות גדולים בשוק האמריקאי.

מדאוריון הוקמה בשנת 2017 על ידי אסף קליינבורט, שי לוי, מנהל תפעול הלקוחות ואביתר חן, מנהל טכנולוגיות ראשי. החברה פועלת מארצות הברית וממרכז פיתוח בישראל, שנמצא בצמיחה.

אסף קליינבורט, מייסד ומנכ"ל Medorion, מסר שההשקעה תשמש להרחבת החדירה של החברה לשוק ביטוחי הבריאות האמריקאי, לפיתוח היכולת הטכנולוגית ולשיפור חווית השירות של המבוטחים ובריאותם, כל אלה לצד תרומה חיובית גבוהה לתוצאות הכספיות של המבטחים.

איתי ראנד, שותף בקרן D10 שהובילה את סבב הגיוס, אמר: "הגישה החדשנית של מדאוריון, בשילוב ידע מעולם הפסיכולוגיה ההתנהגותית, מייצרת ערך והחזר השקעה מהירים ולכן החברה היא יעד איכותי להשקעה מצדנו ומצד שותפינו".

שלי הוד-מויאל, שותפה מייסדת ב-iAngels, מסרה שמדאוריון הוכיחה בשנתיים האחרונות את היכולת לתרגם את הטכנולוגיה החדשנית למוצר שמשנה את אופן מתן שירותי ביטוח הבריאות. מדאוריון תורמת לזיהוי ומניעה מוקדמים של מחלות קשות כולל לב וסרטן ובכך מצמצמת את שיעורי התחלואה והמוות המוקדם, מנמיכה את סיכון המבטחים ואנו גאים להיות חלק מכך.

נמרוד כהן, שותף מנהל ב-TAU Ventures, הוסיף כי החברה מנהלת כיום בהצלחה מידע של מאות אלפי מבוטחים בארצות הברית ומפיקה ממנו תובנות בעלות ערך רב עם פוטנציאל צמיחה עצום. האלגוריתם של החברה יודע להעריך מדוע מבוטחים מסוימים נמנעים מביצוע הליכים רפואיים, כדי שהחברות תוכלנה לתת לכך מענה מתאים יותר.

נוטל ויז'ן תקיים סבב גיוס מתקדם לפיתוח מערכת ה- Home OCT