חדשות    

מהדרין מתרחבת: תרכוש 51% מחברת MORE בריאות המייצרת אבוקדו מוכן לאכילה

מעודכן ל-07/2021

לאחרונה דיווח תאגיד העיבוד החקלאי על מהלך להקמת חברה במרוקו לגידול אבוקדו בהיקף שנתי צפוי של כ-10,000 טונות אבוקדו בשנה שישווקו לאירופה

חברת מהדרין, תאגיד העיבוד החקלאי ויצואנית הפרי הגדולה בישראל, ממשיכה במסע ההתרחבות ומדווחת על רכישת 51% מחברת MORE בריאות, בעלת המותג "אבוקדו בשל", המייצרת ומשווקת אבוקדו בשל המוכן לאכילה.
הרכישה תאפשר למהדרין להגדיל עוד יותר את כמויות האבוקדו שהיא משווקת, אשר נחשב לאחד ממנועי הצמיחה המרכזיים של החברה בישראל ובאירופה.

MORE בריאות בבעלות דורון דיאמנט ואורי קפלן נוסדה בשנת 2015, מתוך כוונה לספק מענה לביקוש באבוקדו איכותי, בשל ומוכן לאכילה. החברה משווקת את מוצריה תחת המיתוג "אבוקדו בשל" דרך רשתות קמעונאיות שונות ובהן שופרסל, מגה, יוחננוף, PM-AM וכן למסעדות ולסקטור המוסדי. ל-MORE בריאות מפעל בכפר מונש ומערכת הפצה לנקודות המכירה וללקוחות.

בהסכם שנחתם בין החברות נקבע כי MORE בריאות תמשיך לפעול באופן עצמאי בניהול המייסדים, תוך חיזוק שיתוף הפעולה הקיים עם מהדרין וניצול פלטפורמות הגידול והשיווק של שתי החברות, במטרה להתרחב לשווקים נוספים בארץ ובחו"ל.

רכישת השליטה בחברת MORE בריאות מצטרפת לשיתוף הפעולה עליו דיווחה מהדרין במרוקו, אשר תואם את האסטרטגיה של החברה שהינה בין היתר להיות מגדל פרי גם מחוץ לישראל, באופן המאפשר לחברה להגדיל את היקפי הפרי שהיא משווקת וכן לסייע לחברה לספק ביקושים הקיימים בשווקים מחוץ לעונת הפרי בישראל.

בהתאם לאסטרטגיה זו, מהדרין תמצה את כל הכמות של פרי ישראלי שהיא יכולה למכור, תוך הגדלת פעילותה הבינלאומית בפרי ממקורות אחרים. הגדלת הפעילות צפויה להיעשות הן בסחר של פרי והן כמגדל בחו"ל.

מ-MORE בריאות נמסר: "החיבור למהדרין מגיע אלינו בעיתוי הנכון, ויסייע ל-MORE בריאות להמשיך את הצמיחה המהירה בה אנו נמצאים".

ממהדרין נמסר: "אנו שמחים מאד על השותפות בחברת MORE בריאות, אשר מציגה שיעורי צמיחה דו-ספרתיים גבוהים ומספקת מענה למוצר חקלאי עם ביקושים ערים בישראל ובעולם. החיבור בין החברות יאפשר לנו להגדיל את נוכחותנו בנקודות המכירה הקיימות עם מוצר ייחודי וכן להתרחב לנקודות מכירה נוספות".

חמשת המופלאים: נבחרו הפיתוחים המובילים בתחום החקלאות