מדריכי דירה ומשכנתא    

מהן עסקאות טריפל בנדל"ן ואיך הן ממקסמות את הרווח

מעודכן ל-07/2021

כולנו מכירים את עסקאות הטריפל מהטלוויזיה, ויודעים להגיד גם בשתיים בלילה טלוויזיה, אינטרנט, טלפון . אבל בשנים האחרונות הטריפל גם מגיע לשוק הנדל"ן.

בניגוד לשוק התקשורת, טריפל בנדל"ן הוא לא המוצרים עצמם אלא אסטרטגיית השקעה. האסטרטגיה כוללת שלושה אלמנטים: בחירת עיר במגמת עליית מחירים, מחירי שכירות גבוהים ועסקה מתחת למחיר השוק.

המטרה העיקרית של העסקה הזו היא ליהנות מעליית המחירים לאחר שהדירה תימכר, ובינתיים ליהנות מדמי שכירות גבוהים. מלבד כל אלו כמו בכל עסקת נדל"ן נבדוק אם הסביבה והנכס עצמו אטרקטיביים. לא נרצה שאנשים לא יקנו את או ישכרו את הדירה בגלל נכס לקוי או סביבה מפחידה.

איך בוחרים עיר עם טיפוס מחירים

מה שמשפיע יותר מכל דבר  על עליית מחירים בעיר הוא ביקוש, אפשרויות הבילוי והתעסוקה. באלו לרוב המחירים יטפסו מעל הממוצע. צריכים להיות תשתיות, מקומות תעסוקה, חינוך, מסחר, נגישות מרכזי בילוי וכדומה. בעיקרון צריך לחפש  לחפש אזורים שקיימות בהם תוכניות עתידיות להשקעה. הכוונה להיכנס להשקעה בעיר  בטרם התוכניות התגבשו

ביקוש גבוה לשכירות

לאחר מכן אנחנו מחפשים אזורים עם ביקוש גבוה לשכירות. השוכרים הם המטרה המשנית של עסקת טריפל, אבל הם חשובים, כי הם מה שמזרים לנו כסף לפני שהדירה נמכרת. מחפשים אזורים שבהם תשואת השכירות גבוהה והתחלופה נמוכה.

בחירת הנכס

בחירת הנכס צריכה להיות הן נכס אטרקטיבי למכירה ולהשכרה והן  נמוכה ממחיר השוק ב-15%. נכסים כאלו צריך לחפש עצמאית, אלו לא יהיו הנכסים המקודמים באתרי המכירות. אלא הזדמנויות נדירות שצריך לעבוד כדי למצוא אותן.

שימוש נכון באסטרטגיה הוא רכישה ומכירה שוב ושוב בכמות בלתי מוגבלת של פעמים.

יתרונות וחסרונות

היתרון של עסקאות טריפל הוא שהן מאפשרות לנו להשיג את הרווח המקסימלי בזמן קצר. החיסרון הוא שמדובר בעבודה מאוד קשה של כיתות רגליים לאתר את הנכס שגם מתחת למחיר השוק וגם באזור ביקוש.

עסקאות נדלן בחודש מאי: פחות משקיעים ויד שנייה, יותר דירות חדשות

מאיפה הכסף?! – החל מינואר תחול חובת דיווח על מקורות המימון לביצוע עסקאות נדל;ן