שוק ההון    

מורגן סטנלי וגולדמן זאקס בדוחות טובים – המניות בעלייה

אירו

הבנקים להשקעות – מורגן סטנלי וגולדמן זאקס סיפקו תוצאות טובות יותר מהמצופה ברבעון השלישי ובהתאמה מניותיהן עולות בוול-סטריט. מורגן סטנלי שמתמחה במסחר באג"ח, מסחר במניות ובנקאות השקעות, הרוויח ברבעון השלישי 1.17 דולר למניה – 165 מעל קונסנזוס האנליסטים.

חטיבת בנקאות ההשקעות הפתיעה בזינוק של 15% בהכנסות המצטברות לעומת רבעון מקביל, ובכלל – גם יתר הפעילויות דיווחו על גידול בהכנסות, ובסיכום כולל הסתכמו ההכנסות ב-9.87 מיליארד דולר, לעומת תחזית של 9.5-9.6 מיליארד דולר.

במקביל פרסם בנק ההשקעות גולדמן זאקס את דוחותיו. הבנק רשם צמיחה של 10% בהכנסות בנקאות ההשקעות, שהסתכמו ב-1.98 מיליארד דולר – וזאת בניגוד לתחזיות האנליסטים שציפו לירידה בהכנסות ל-1.75 מיליארד דולר. ההכנסות ממסחר באג"ח ירדו  ב-10% ברבעון, אך לא מדובר בהפתעה גדולה.

בשורה התחתונה הרווח הסתכם ברבעון ב-2.52 מיליארד דולר –  6.28 דולר למניה, גידול של 20% ביחס לרבעון המקביל. האנליסטים ציפו למשמעותית פחות – רווח של 5.35-5.4 דולר למניה. ההכנסות של גולדמן הסתכמו ברבעון ב-8.46 מיליארד דולר – 2% מעל התחזיות וצמיחה של כ-5% ביחס לתקופה המקבילה בשנה הקודמת.

כללי ההשקעה של וורן באפט

טבע – בגולדמן זאקס מאמינים בקאמבק