מדריכי בנקאות    

מחפשים מידע על סניף בנק? כאן תמצאו

קרדיט: shutterstock

מחפשים מידע על סניף בנק? כאן תמצאו את כל המידע.

אם אתם נמצאים במקום לא מוכר ומחפשים כספומט? או מחפשים סניף של הבנק שלכם? ואולי בכלל אתם צרכים לעשות העברה ולא יודעים מה מס' הסניף שלכם ומה מס' הסניף שאליו יש להעביר את הכסף (ופרטים נוספים)? יש לנו פתרון פשוט – ריכזנו את כל המידע על סניפי הבנקים, ויש מעל 1,500 סניפים! (למרות שהעולם הופך לדיגיטלי…).

המידע (שמבוסס על המידע באתר בנק ישראל) כולל את קוד  הבנק (לכל בנק יש מספר במסלקה הפיננסית), את מס' הסניף והכתובת, וכן את הכתובת, טלפון, פקס ועוד. הטבלה מסודרת לפי קוד הבנק, תגללו למטה כדי להגיע לבנק אותו אתם מחפשים ואז תחפשו לפי עיר (או פרמטר אחר) – מצורף קובץ הסניפים:

בנקים – סניפים

ורק להדגיש – קיימים כיום באתרי הבנקים עמודי חיפוש של סניפים , לא תמיד זה הכי נוח, לא תמיד הכי נגיש, אבל ברוב המקרים זה די פשוט.


סניפים דיגיטליים

בסוף שנת 2015 השיק בנק הפועלים סניף דיגיטלי ראשון (בחגיגה גדולה).  הסניף הוותיק בפינת הרחובות אבן גבירול נורדאו בתל אביב, הפך לסניף דיגיטלי, היי-טקיי ומודרני. הסניף נראה יותר כמו חנות דגל של יבואנית סמארטפונים חדשים, אבל תתפלאו הוא סניף לכל דבר ועניין, רק שרוב השירותים הם דיגטליים. בסניף עובדים בודדים בלבד, ורוב השירותים ניתנים בעמדות דיגטליות מיוחדות – זה העתיד, אמרו בפועלים עם ההשקעה והסתמכו על מחקר שנעשה בתחום – "מהמחקר שעשינו מתברר כי במערכת הבנקאות הישראלית יש יותר ממיליון לקוחות המנהלים את עיקר פעילותם באמצעים דיגיטליים ­ לחלוטין וכי מספר זה צפוי כמעט להכפיל עצמו עד שנת 2020 .הסניפים הדיגיטליים מיועדים לשרת את הצורך הגדל והולך של הלקוח הישראלי בשירותים בנקאיים מתקדמים, חכמים וזמינים, המתאימים לעידן החדש. הסניף הדיגיטלי הראשון והאחרים בהמשך הדרך יעניקו את כל שירותי הבנקאות ללקוחות פרטיים, חלקם בשירות עצמי ואחרים באמצעות בנקאים מומחים. לקוחות הסניפים הדיגיטליים ייהנו משעות פתיחה רבות, ממגוון שירותים ומוצרים חדשניים שפותחו במיוחד עבורם, ומצוות בנקאים מומחה שיעמוד לרשותם ויסייע להם להכיר את המוצרים החדשים" ואם כך, אז למה בעצם סניף דיגיטלי, הרי הלקוח יכול לבצע את הפעולות דרך המחשב בבית, המחשב הנייד בכל מקום והטאבלט, ואפילו הסמארטפון – מי צריך לבוא לסניף כדי לבצע פעולות, אם יש מחשב – רוצים דיגיטלי, לכו עד הסוף – ללא סניפים.

בפועלים טענו עם ההשקה שבכל זאת, לקוחות רבים (על פי מחקר שעשו ועל פי המצב באירופה) רוצים לשלב את השירות הדיגיטלי עם שירות מהבנקאי.  אולי זה נכון, אולי זו פשוט דרך של פועלים לעשות מהלכים – לאט ובסרבול, אולי פשוט הם חוששים מתגובת העובדים. הרי לא ייתכן שנבוא לעשות פעולות דיגיטליות דרך הסניף , אולי במקרים מעטים וחריגים. ולפחות בינתיים, על פי כתבה בדה-מרקר (נכון לאפריל 2016) אכן לסניף   הזה אין לקוחות רבים.

מדריכי בנקאות:

ריבית פריים – הריבית שגורמת לכם לשלם יותר!

איך לעבור סניף בנק?

עמלות ניירות ערך – איפה הכי זול?