חדשות    

מטורף! הפרס הראשון בהגרלת הלוטו בארה"ב טיפס ל-1.6 מיליארד דולר; גם ישראלים רשאים להשתתף

תמונה: PIXABAY

הפרס הראשון בהגרלת ה"לוטו מגה מיליונס" שנערכת בארה"ב עלה לסכום הדמיוני של 1.6 מיליארד דולר 5.8 וזאת לאחר ששוב לא ניחש איש את המספרים הזוכים. הסכום הגיע לממדים מפלצתיים אלו מאחר ואיש לא זכה בפרס הראשון כבר שלשה חודשים.

הזוכה המאושר, אם יהיה כזה ביום שלישי, יוכל לקבל את הפרס כסכום חד פעמי בסך של 905 מיליון דולר נטו, לאחר תשלום מס, או בתשלומים שנתיים.

הפרס הראשון בהגרלה שתערך ביום שלישי הוא הגבוה ביותר בתולדות הגרלת ה"המגה מיליונרס". עד כה השיא היה פרס בסך של 1.57 מיליארד בהגרלת "פאוורבול" בשנת 2016.

בהגרלת ה"מגה מיליונס" צריך לבחור 5 מספרים מתוך 75 ובנוסף, צריך לנחש מספר נוסף מתוך 15.

מי יכול להשתתף בהגרלה?

על פי האתר של ההגרלה, כל אחד יכול להשתתף בהגרלה. באתר נכתב כי "מבקרים בארה"ב מוזמנים תמיד לרכוש כרטיס למשחק מסוכן מורשה אמריקאי כאשר הם מבקרים במדינה; אינך חייב להיות תושב כדי לזכות. מגה מיליונס אינה משתפת פעולה עם חברות אחרות המוכרות כרטיסים להגרלה במדינות אחרות בעולם, באתרי אינטרנט או בדרכים אחרות. מי שבוחר לרכוש את הכרטיס בדרך זו עושה זאת על אחריותו בלבד".

בעבר פורסם כי גורמים חרדיים רוכשים כרטיסים של ההגרלות האלו בארה"ב ומציעים אותם למכירה במקומות שונים בהם ישנם ריכוזים חרדיים בבני ברק, ובירושלים.

צריך רק לקחת בחשבון שאם זוכים, צריך לקנות כרטיס טיסה לארה"ב על מנת לדרוש את הפרס…