מדריכי בנקאות    

מט"ח בטרמינל – להזמין מטבעות חוץ ולקבל בשדה התעופה

מעודכן ל-03/2019

בנק הפועלים מציע שירות שבו אפשר להזמין את המטבע הזר באתר או באפליקציה ולקבל אותו בשדה התעופה

מט"ח בטרמינל הוא שירות של בנק הפועלים להזמנת מטבעות חוץ מהבנק ואיסופם בשדה התעופה נתב"ג. השירות פתוח ללקוחות כל הבנקים. לקוחות בנק הפועלים יכולים להזמין מחשבונם, ואילו לקוחות בנקים אחרים באשראי.

את השירות מזמינים מאתר מט"ח בטרמינל או באפליקציה, על פי לחיצה על ההפנייה הרלוונטית, לקוחות הבנק או אחרים. אז תתבקשו ללחוץ על תאריך היעד, סוג המטבע ופרטים נוספים.

אתם לא חייבים להיות בעלי החשבון כדי להזמין את המט"ח לנתב"ג, אפשר להזמין לקרוב משפחה, לעובדים, לחבר וכדומה, אך יש לצייין שבכרטיס אשראי רק בעל הכרטיס יכול להזמין.

הסכום המינימלי שבו אפשר להזמין מט"ח  הוא 200 שקלים. הסכום המקסימלי לבעלי החשבון הוא 50 אלף שקל, ואם אתם מזמינים לבעלי חשבון אחר 30 אלף שקל.  ובכרטיס אשראי רק 20 אלף שקל.

את המזומן מקבלים בדלפקי הבנק בטרמינל 1 או 3,  הפעילים  24שעות, במראה אישור הזמנה הנשלח במייל או במסרון, ובליווי תעודה מזהה. שימו לב שהפרטים צריכים להיות של מקבל הכסף ולא של המזמין.

השירות ניתן ל-30 מטבעות ברחבי העולם,: שעות ביממה, וניתן לרכוש בהם מזומנים במט"ח, כולל מטבעות מיוחדים: דולר ארה"ב, לירה שטרלינג, פרנק שווצרי, כתר שוודי, כתר דני, אירו, כתר נורבגי, דולר קנדי, רנד דרא"פ, דולר אוסטרלי, לירה טורקית חדשה, באט תאילנדי, ין יפני, דינר ירדני, דולר ניו זילנדי, דולר סינגפורי, וון קוריאני, ריאלי ברזילאי, רובל רוסי, דולר הונג קונגי, זלוטי פולני, יואן סיני, לבה בולגרי, כתר צ'כי, לאו רומני, קונה קרואטי, פיסו פיליפיני, פורינט הונגרי, דולר טיוואני, פזו מקסיקני. וכמו כן אפשר לבחור את השטרות.

ההזמנה נשמרת אוטומטית  4 ימים לאחר מועד הטיסה שהוזן בתהליך ההזמנה. מאוחר יותר לקוחות הבנק יצטרכו לפנות למוקדים הטלפוניים או בשירותים הדיגיטיליים והמזמינים באשראי יפנולסניפים.

אם לא הגעתם תוך ארבעה ימי עסקים לאסוף את הכסף, התשלום יוחזר לחשבונכם.

גם ביטול ההזמנה פשוט יותר ללקוחות הבנק ואפשר לבטל במוקדים הדיגיטליים והטלפוניים, ואילו המזמינים באשראי צריכים לפנות לסניפי הבנק.

קונים מט;ח לקראת חופשה בחו;ל?  ככה תחסכו כסף!