חדשות    

מיטב דש משדרגים את השירות עם טכנולוגיית דיגיטל

קבוצת אמן פיתחה עבור בית ההשקעות מיטב דש מגוון פעולות בשירות עצמי המאפשרות פעולות פשוטות יותר ללקוח במסגרת פרויקט המוערך במעל למיליון שקל

בית ההשקעות מיטב דש פועל בשנה האחרונה לשיפור השירות שהוא מציע ללקוחותיו, במגוון ערוצים אינטרנטים ודיגטליים. יחד עם שותפתו לתהליך, קבוצת אמן, מכוון בית ההשקעות ליצירת ערוצי תקשורת חדשים עם הלקוחות ולהנגשת פעולות שונות דרך האינטרנט. הפרויקט המקיף החל ב-2014 ומתקדם כל רבעון עם אבן דרך חדשה המביאה ערך למאות אלפי לקוחות החברה. היקף הפרויקט: מעל למליון ש"ח.

מיטב דש ממליצים להגדיל את החשיפה לבנקים

על מנת לענות לצרכים עסקיים דחופים בסוף שנת המס של 2014, פיתחה אמן, במשותף עם צוות פיתוח פנימי בבית ההשקעות מיטב דש, פתרון של מכירת "השתלמות דיגיטלית", המאפשר לעצמאים לפתוח קרן השתלמות בצורה פשוטה דרך אתר האינטרנט של בית ההשקעות.

פרויקט נוסף היה יישום של פתרון "פנסיה דיגיטלית". מכיון שהתהליך הוא כולו ממוכן, וישנו חיסכון אמיתי בעלויות תפעוליות, הציעה מיטב דש ללקוחותיה קרן פנסיה עם דמי ניהול נמוכים. עם הפתרון המיוחד עמיתי בית ההשקעות יכולים להזין פרטים ישירות לאתר האינטרנט, לבצע הצטרפות ולצפות בנתוני הקרן באתר האינטרנט או במכשיר הסלולר.

מיטב דש: "הריבית בישראל תישאר ללא שינוי בזמן הקרוב ולא יופעלו כלים מוניטאריים לא קונבנציונליים"

במקביל ליכולות אלו שדרגה מיטב דש, בסיוע אמן, את אתר העמיתים של הארגון. כיום אתר העמיתים מציג פלטפורמה אחודה לניהול תוכן , המספקת מענה לצרכים השיווקים והרגולאטורים בתחומי החסכון ארוך טווח.

על פי גיל צבר, סמנכ"ל הטכנולוגיות במיטב דש: "המהלך הכולל שלנו לפיתוח יכולות דיגיטליות הופך אותנו לחברה שרואה בראש ובראשונה את צורכי לקוחותינו, בשיקוף ההשקעות שלהם בחברה מצד אחד, וביכולת לבצע פעולות בצורה מהירה ומקוונת ללא המתנה מצד שני. אנו גאים להרחיב את היצע פתרונות ה-Self Service שלנו ולהוביל בחדשנות. כמו כן, אני שמח שיש לנו את המומחים של אמן לצידנו, ללוות אותנו בתהליך".

לדברי בן פסטרנק, מנכ"ל קבוצת אמן: "פרויקט הדיגיטל שהקמנו עבור מיטב דש עומד בכל דרישות הרגולציה. פלטפורמת ה-WEB אותה פיתחנו, הכוללת גם אתר שיווקי וגם אתר עמיתים, היא פלטפורמה אמינה וחדשנית ואנו פועלים ללא הרף כדי להגדיל את היצע הפעילות שמיטב דש יכול להציע דרכה ללקוחותיו. במיטב דש חיפשו חברה אמינה ומנוסה להקמת המערך הדיגיטלי הנרחב שלה, כולל שני אתרים ומגוון פעילויות Self Service, ולקבוצת אמן יש ניסיון רב בתחום הזה. מאחורינו פרויקטים מוצלחים רבים בתחום ה-WEB ואנו שמחים כי מיטב דש בחר בנו בתהליך השינוי הנרחב שהוא עובר. אנו צופים כי הפרויקט עתיד לשרת את כלל עובדי בית ההשקעות, ועמיתיו, בהצלחה רבה".