חדשות    

מיטב דש: רונן טוב יסיים את תפקידו כמשנה למנכ"ל

מעודכן ל-07/2021

לאחר 8 שנים בתפקיד, הודיע על כוונתו לפנות לעסקים פרטיים, אך ימשיך לכהן כיו"ר פעיל במיטב דש גמל ופנסיה

מיטב דש מודיעה על התקשרות בעסקאות עם רונן טוב לרכישת ומכירת אחזקות בסוכנויות ביטוח שבבעלותה.

רונן טוב, המשנה למנכ"ל הקבוצה יסיים את תפקידו עד סוף השנה, ולבקשת מיטב דש ימשיך לכהן כיו"ר פעיל במיטב דש גמל ופנסיה. הפרידה מגיעה על רקע בקשתו של טוב לפנות לעסקים פרטיים, לאחר שכיהן בתפקיד מאז 2013.

במסגרת העסקה הראשונה, תרכוש מיטב דש מטוב את אחזקתו במיטב דש סוכנות לביטוח, כך שלאחר העסקה תחזיק החברה במרבית מניות הסוכנות.

במסגרת עסקה נפרדת, תמכור החברה לטוב מניות ברימונים סוכנות לביטוח.

מנכ"ל מיטב דש, אילן רביב, אמר: לאחר כ-8 שנים של עבודה משותפת ומוצלחת עם רונן, קיבלתי את בקשתו להמשיך ליזמות ופיתוח עסקים פרטיים.

מיטב דש מעריכה מאוד את תרומתו בהקמת חטיבת הלקוחות של קבוצת מיטב דש ובפיתוח פעילויות סוכנויות הביטוח שלנו. רונן הוא אחד מאנשי המקצוע המובילים בארץ בעולמות חסכון ארוך הטווח והביטוח, וזכינו להנות מיכולותיו הרבות בתחומים אלו. אני מאחל לרונן הצלחה רבה בעסקיו החדשים ואני בטוח בהצלחתו".

רונן טוב, יו"ר מיטב דש גמל ופנסיה, ציין: מבקש להודות למיטב דש ובעיקר לאילן רביב על שמונה שנים של עשייה פורייה, שבמהלכן הייתה לי הזכות להיות שותף לצמיחתה והפיכתה של  קרן הפנסיה של מיטב דש לאחת מהקרנות המובילות והגדולות בישראל. כמי שמאמין באיכותו ובמקצועיותו של סוכן הביטוח בישראל, בחרתי להגדיל את אחזקותיי בבית הסוכן רימונים, ולהמשיך לחזק את מעמדו כבית מקצועי ואיכותי לסוכני הביטוח בישראל".

פנסיה או ביטוח מנהלים – איזה חיסכון טוב יותר לפרישה?