חדשות    

מי עשר המדינות הטובות לרילוקיישן ומה ישראל עושה שם?

ישראל במקום העשירי ביעדים המועדפים לרילוקיישן, במקום הראשון וייטנאם

ישראל דורגה במקום העשירי מתוך 64 המדינות שהשתתפו בדירוג המדינות הכי טובות לרילוקיישן בסקר של חברת המחקר הבינלאומית אינטרנשיונס, לאחר ש-58% מהעובדים ברילוקיישן במדינה טענו כי הם שמחים מאפשרויות הקריירה שלהם, מקום שלישי בתת קטגוריה הזו, ו-78% אמרו כי הם מרוצים באופן כללי מהעבודה שלהם.  63% מהעובדים ברילוקיישן בארץ מרוצים משעות העבודה שלהם, 68% מהאיזון בין החיים הפרטיים והעבודה ו-73% דירגו את מצב הכלכלה במדינה כחיובית.  ארה"ב דורגה רק במקום ה-40, לאחר ש-40% בלבד טענו כי הם מרוצים מהאיזון בין החיים הפרטיים והעבודה.

צ'כיה ולוקסמברג מדורגות במקומות השני והשלישי, בהתאמה. בשנה שעברה הייתה בחריין בראש, אך השנה כלל לא נכנסה לעשירייה הראשונה. טייוואן ירדה מהמקום השני  למקום השמיני. גרמניה והולנד סוגרות את החמישייה הראשונה.

ומי במקום הראשון?וייטנאם. הדירוג,התבסס על נתונים שסיפקו 20 אלף עובדים מ-187 מדינות ברחבי העולם, ונועדו למדוד באילו מדינות העובדים מרוצים ביותר מאפשרויות הקריירה שעומדות בפניהם, מהמצב הכלכלי, הביטחון בעבודה והאיזון בין העבודה והחיים הפרטיים. במקומות הלא נחמדים מדורגות איטליה, יוון טורקיה, ארגנטינה וכווית.

העשירייה הטובה ביותר לרילוקיישן

10. ישראל

9. פנמה

8. טייוואן

7. אסטוניה

6. נורבגיה

5. הולנד

4. גרמניה

3. לוקסמבורג

2. צ'כיה

1. וייטנאם

גם הישראלים בעצמם עושים רילוקיישן והם מעדיפים את המדינות דוברות האנגלית, בעיקר ארצות הברית ובריטניה. הסיבות העיקריות לרילוקיישן הן יוקר המחיה, חוסר אמון בממשלה, עבודות הדורשות מעבר ובעיקר אקדמאים, אך גם יזמים, אנשי הייטק ואף אומנים מעדיפים את האפשרות של הרילוקיישן. יש גם מדינות המציעות רילוקיישן מפאת מחסור באוכלוסייה ובעובדים אצלן.

רילוקיישן לקנדה: האם כדאי ואיך מוציאים ויזה?

מהם יעדי הרילוקיישן הכי פופולאריים בקרב ישראלים?

מדריך הרילוקיישן הגדול: כל המידע למי שמעוניין לעבור לגור בחו"ל