חדשות    

ממשרד האוצר למגדל מקפת. אפי סנדרוב מונה למנכ"ל

בשנים האחרונות היה  מנהל כספים ומשנה  למנכ"ל. בכך מצטרף לעוד פורשי משרד האוצר שמונו למנכ"לים בחברות הפנסיה

אפי סנדרוב ימונה למנכ"ל מגדל מקפת של חברת מגדל, בניהול יעקב ספיר. סנדרוב כיהן מ-2005 כמנהל הכספים של החברה ומ-2012 אף כמשנה למנכ"ל החברה. הוא יחליף את בצלאל צוקר, שהודיע באחרונה על פרישה לגמלאות.

סנדרוב החל את דרכו באגף שוק ההון, ביטחון וחיסכון במשרד האוצר.  בכך מצטרף סנדרוב לעוד פורשי משרד האוצר שהפכו למנהלים  של קבוצות פנסיה וגמל גדולות בחברות הביטוח, בהם גיא קריגר, מנהל מנורה מבטחים פנסיה וגמל; דודי ליידנר, מנהל הפנסיה בקבוצת הראל; יואב בן אור,מנהל  עמיתים, מקרנות הפנסיה הוותיקות שבהסדר .

לסנדרוב יהיו אתגרים רבים בחברת ביטוחי הפנסיה של מגדל. אף שהיא עדיין החברה השנייה  בגדולה מקרנות הפנסיה חדשות, בשנים האחרות חוותה נסיגה לעומת המתחרות. האתגר העיקרי הוא בתחרות מול קרנות הפנסיה של בתי ההשקעות, שזכו להיות קרנות ברירת המחדל של האוצר.

יעקב ספיר, מנכ"ל מגדל, אמר: "אפי סנדרוב הוא איש מקצוע מנוסה, המשלב יכולת אנליטית, הבנה, חשיבה יוצאת דופן יחד עם ערכים ויכולת ביצוע מהמעלה הראשונה. מקפת תתמודד בשנים הקרובות עם אתגרי תחרות בשוק הפנסיה, ואני מאמין ביכולתו להביא לחיזוק משמעותי של מקפת בעולם המשתנה".

סנדרוב הוא מוסמך בהצטיינות במנהל עסקים (MBA) עם התמחות במימון ובנקאות מהאוניברסיטה העברית, בוגר לימודי כלכלה וחשבונאות (BA) מהאוניברסיטה העברית ומחזיק ברישיון רואה חשבון מוסמך.

מגדל מקפת אישית למקבלי קצבה

מגדל מקפת אישית לזכאים קיימים לקצבה

מגדל מקפת אישית לבני 50 ומטה