חדשות    

מנועי בית שמש חתמה על הסכם בהיקף של כ-45 מיליון דולר

מעודכן ל-06/2021

הקבוצה התקשרה עם לקוח קיים – יצרנית חלקים למנועים תעופתיים מובילה באירופה, בסיכום לייצור חלקים למנוע סילון חדש, על פני תקופת חיי המנוע המוערכת ב-21 שנות ייצור לפחות לפרויקט פוטנציאל גידול לכ-58 מיליון דולר

חברת מנועי בית שמש מודיעה כי חתמה על הסכם מסגרת עם לקוח קיים של הקבוצה, יצרנית חלקים למנועים תעופתיים מובילה באירופה,  במסגרתו הקבוצה תפתח ותייצר חלקי מנועים מתקדמים ללקוח לאורך תקופת חיי המנוע.  הערכת החברה לתקופת חיי המנוע היא כ-21 שנים לפחות.

במסגרת העסקה החדשה שעליה דיווחה היום (ג') החברה, היא תפתח ותייצר מוצר חדש נוסף עבור הלקוח למנועים מתקדמים. סך היקף הסכם המסגרת מסתכם בכ-45 מיליון דולר, עם פוטנציאל להגדיל את היקף הפרויקט לכ-58 מיליון דולר.

ההסכם נחתם עם לקוח אסטרטגי של הקבוצה, מהמובילים בתחום ייצור חלקי מנוע לעולם התעופה והוא מהווה נדבך חשוב לכניסת הקבוצה לתוכנית מנועים חדשה והגדלת הפעילות מולו.

מנועי בית שמש שבשליטת קרן פימי, הינה חברה ותיקה ובעלת ניסיון מוכח בתחומה. פעילות הקבוצה מתבצעת במנועי בית שמש (בית שמש) ובחברות הבנות – חישולי כרמל בע"מ (חיפה), ו- LPO  (סרביה). השירותים והמוצרים שמספקת הקבוצה מיועדים לשוק התעופה האזרחי ולשוק התעופה הצבאי. כיום מרבית מכירותיה של הקבוצה הן לשוק האזרחי.

החברה פועלת בשני תחומים:

מגזר יצור החלקים – ייצור חלקים למנועי סילון לרבות עיבוד שבבי, ייצור יציקות מדויקות וחישול של חלקי מתכת למנועי סילון. לחברות הקבוצה מוניטין רב ושם עולמי בתחום זה.

מגזר מנועים – שיפוץ, הרכבה והנדסה של חלקים שונים למנועים ופיתוח וייצור של מנועי סילון.

רם דרורי, מנכ"ל מנועי בית שמש מסר: "אנו שמחים על ההסכם ורואים בו הבעת אמון חשובה ביכולותיה ובמקצועיותה של קבוצת מנועי בית שמש. הקבוצה ממשיכה במאמציה לבחון את הרחבת שיתופי הפעולה עם לקוחותיה האסטרטגיים במקביל להרחבת העסקים ומנועי הצמיחה שלה".

מנועי בית שמש – ירידה קלה בהכנסות אך שיפור משמעותי של 16% ברווח הגולמי ל-4.1 מיליון דולר