חדשות    

מניף שירותים פיננסים תעמיד מימון חוץ בנקאי לפרטיים בתחום הנדל״ן

מאור דואק מנכ"ל מניף – צילום: מניף שירותים פיננסיים

מעודכן ל-06/2021

החברה המבקשת להציע מימון לקבוצות רכישה, הקימה חברות בנות לריכוז הפעילות בתחום והכינה את התשתית המימונית המנכ"ל מאור דואק: "להערכתנו קיים בשוק זה פוטנציאל פעילות בהיקף של מאות מיליוני שקלים"

חברת מניף שירותים פיננסים, שעוסקת באשראי חוץ בנקאי ליזמי נדל"ן ונסחרת בבורסת תל אביב, הודיעה היום (ד') על כניסתה  לתחום מימון פרטיים בנדל״ן ובפרט מימון קבוצות הרכישה. לצורך אלו הקימה החברה חברות בנות לריכוז הפעילות בתחום, גייסה כח אדם רלוונטי, הכינה את התשתית המימונית ופועלת להשלמת מלוא התפעול הנדרש.

מאור דואק, מנכ"ל מניף שירותים פיננסים: "קבוצות רכישה מציעות תמריצים כלכליים ברורים לרוכשי הדירות, בטח בשוק נדל״ן בו עולים מחירי הדיור, לאור זאת הם כאן כדי להישאר. להערכתנו קיים בשוק זה פוטנציאל פעילות מימון למניף בהיקף של מאות מיליוני שקלים. החלטנו להרחיב את פעילותנו המסורתית גם לתחום פעילות משלימה זו ולצורך כך הקמנו את התשתית הנדרשת לכניסה לתחום לרבות הקמת חברות בת ייעודיות שיעניקו אשראי למימון פרויקטים של קבוצות רכישה וליווי פיננסי מתאים עם המומחיות הייחודית שלנו במימון נדל״ן".

מניף הודיעה כי היא מתכוונת להעמיד אשראי לפרטיים ולקבוצות הרכישה תמורת משכנתא בדרגה ראשונה, כאשר תקופת האשראי תהא עד 5 שנים לאחר שתתבצע בדיקת נאותות לכל עסקה. הפעילות של חברות הבת תמומן במלואה על ידי מניף שנמצאת בתהליכים מתקדמים עם התאגידים הבנקאיים להענקת אשראי, לצורך מימון הפעילות.

חוק ענבל אור: אפשר לצאת מקבוצות רכישה