חדשות    

מנ"כל אאוטבריין מסביר למה היא יותר טובה מפייסבוק וגוגל

דיוויד קוסטמן, מנכ"ל החברה: "אנחנו רוצים לתת פיד זהה לזה של פייסבוק", על  המתחרה טאבולה אומר: "בסטנדרטים של איכות אנחנו במקום אחר", "ומציע כלי ללא פרסומות:  "המטרה היא להציע שירות חדשות נקי ומותאם אישית בלי פרסומות"

דיוויד קוסטמן, מנכ"ל אאוטבריין, מסביר את היתרון בפלטפורמה לעומת פלטפורמות אחרות.

אומנם בפייסבוק יש ידע עצום על פרטי הגולש, אבל באאוטבריין אנחנו יודעים מה הגולש קורא בזמן אמת בכל מכשיר ומכשיר, מה מעניין אותו. פייסבוק עבורנו היא המתחרה הגדולה על תקציבים. אנחנו מנסים לעבוד עם אתרי תוכן של כלי תקשורת ולתת להם חוויית פיד זהה לזה של פייסבוק, בתקווה שכך גם נוכל להחזיר את הצעירים לאתרי התוכן שלהם. אני יודע במה הגולש מתעניין בכל רגע נתון, וזה נותן לנו יכולת לקדם דברים אולי בצורה טובה יותר מפייסבוק ומגוגל".

אואטובריין מפתחת בין היתר את שירות השיווק הפופולרי המוכר כ"תכנים שעשויים לעניין אותך". אבל בעתיד מתכננת להגיע ישירות לגולש באמצעות פלטפורמה משלה ללא תיווך של כלי תקשורת.

שימוש מפורסם של כלי של החברה נעשה על ידי תאגיד כאן עם הקידום של השיר טוי בלפטפורמה פוקוס, פלטפורת הווידאו שלה

פלטפורמה שלנו יודעת להגיש לגולש תכנים שבאמת מעניינים אותו וגורמים לו להקליק עליהם. לכן, התכנים ב-Focus זוכים לשיעורי השלמת צפייה גבוהים גם עבור סרטונים ארוכים", אומר קוסטמן. "הבאז הבלתי פוסק לא רק הביא את ישראל למקום הראשון בטבלאות ההימורים אלא יצר גם גל נגד של תנועת ה-BDS, אומר קוסטמן

מעל 13 מיליון גולשים אירופים צפו בקליפ, 40% מהם צפוי בקליפ למשך 45 שניות, ו-25% צפו בו יותר מ-90 שניות ואף יותר מפעם אחת – מה שהפך אותו לקליפ האירוויזיון הנצפה ביותר בכל הזמנים עם 58 מיליון צפיות.

קוסטמן מונה רק לפני שנה להיות מנכ"ל משותף בחברה. על כך הוא אומר:

עשינו הרבה שינויים ארגוניים, ירון  (היזם) מעורב אבל יש בינינו אמון מלא. אני עושה דברים שונים מאוד ממנו, המיקוד שלי הוא רווחיות. אני מסתכל אחרת על הצמיחה. ירון נמצא בכל ההחלטות הגדולות בחברה אבל מעולם לא אמר לי 'אני היזם' או "זה הבייבי שלי', ואני מכבד אותו על כך.

המטרה היא לבנות חברה שמוכנה להנפקה

על תוכניות ההנפקה הוא מספר:

"החברה צומחת, רווחית ויושבת על קופת מזומנים של עשרות מיליוני דולרים. אנחנו יכולים לרכוש ולגדול גם ללא הנפקה, אבל המטרה היא לבנות חברה שמתאימה להנפקה. אני רוצה להגיע להנפקה יותר בשל, האופק נראה טוב ואין לחץ. רכישות הן בהחלט חלק מהאסטרטגיה שלנו כרגע".

אנחנו מחפשים פתרונות שמרחיבים את היכולת להגיע לאתרי תוכן של כלי תקשורת שלא חתמנו איתם הסכמים ורוצים להרחיב את הטכנולוגיות לפרסום בווידאו. כיום אנחנו בעיקר באתרי תוכן של גופי תקשורת, אבל מסתכלים כל הזמן על פלטפורמות נוספות. אנחנו כבר נמצאים בטלפונים סלולריים ויש גם משחקים.

יש לנו יחסים מדהימים עם גופי תקשורת וצריך להכניס לשם עוד כלים, כמו כלי עריכה וניהול הכנסות, ולא רק פתרונות קידום תוכן.הפלטפורמה שהיא מבחינתנו השפיץ היא הסמארט פיד – פיד חכם שיאפשר לאתרי תוכן לקבל חוויה דומה לפיד שהגולש מקבל במקומות אחרים  כך הגולש יוכל להישאר בסביבה הזו ולא יצטרך ללכת למקום אחר כדי לקבל את המדיה החברתית

הלקוחות שלנו איכותיים יותר

על המתחרה טאבולה, שנוקטת גישת שיווק אגרסיבית יותר הוא אומר:

אנחנו קשוחים ומנצחים לא פחות. הלקוחות שלנו יותר איכותיים – אנחנו עובדים בין היתר עם ה-BBC, הגרדיאן, הוושינגטון פוסט והניו יורק טיימס – ואנחנו נלחמים על לקוחות. מבחינת סטנדרטים של איכות אני חושב שהרף שלנו במקום אחר. ולגבי מיזוג אפשרי הוא טוען, במיזוג בין שתי חברות ענקיות נדרשת התאמה תרבותית, הסכמה על אסטרטגיה עסקית ובעיקר אינטגרציה. ההצלחה של העסקה היא להבין איך לשמר את הטוב משני הצדדים, למזג הנהלות ולאפשר להן לעבוד יחד, ולא היתה הבנה שזה יכול לעבוד".

שירות בלי פרסומות

אנו מתכוונים להרחיב את הטכנולוגיה של Sphere ולהציע לגולשים גלילה שלמה של חדשות שהותאמו להם אישית. עיתון תפור אישית ופרסונל נציע לגולש פיד מותאם אישית שמורכב ממקורות איכותיים ומבוקרים של כלי תקשורת שאנחנו עובדים איתם, כמו הניו יורק טיימס, וול סטריט ג'ורנל או CNN. זו תהיה גלילה נמשכת של חדשות שהותאמו אישית עבורו.

, היום אנחנו רוצים להגיע ישירות למשתמש. נרוויח כסף מהפניית משתמשים לכלי התקשורת שמקודמים בפיד. המטרה היא להציע שירות חדשות נקי ומותאם אישית בלי פרסומות"

אין פרטיות ברשת – פייסבוק ביטלה אפשרות להסתיר מיקום המשתמש

גוגל בעקבות הבלוקציין: מאמינה בטכנולוגייה ומפתחת יישומים