מדריכי כרטיסי אשראי    

מעצמת מסחר אלקטרוני – הישראלים רוכשים באינטנרט ב-20 מיליארד שקל בשנה

הישראלים רוכשים באינטרנט בסדר גודל של 20 מיליארד שקל בשנה – מדובר על גידול משמעותי (כ-20%) ביחס לשנה קודמת. סך הרכישות באינטרנט ובחו"ל (לרבות רכישות פיזיות) – כ-30 מיליארד שקל בשנה

הצרכנים הישראלים מגבירים את קצב הרכישות שלהם ברשת בשיעור ניכר  בשנים האחרונות. הם מחזיקים ברשותם מעל ל-8 מיליון כרטיסי אשראי בינלאומיים המאפשרים רכישת מוצרים בחו"ל באתרי אינטרנט בינלאומיים ובעיקר אמזון ואיביי.

קצב הקניות  של הישראלים בחו"ל הוא  מעל 7 מיליארד דולר ברבעון (מדובר בעיקר על רכישות באינטרנט ורכישות וגם רכישות פיזיות בחו"ל).

בשנת 2017 כולה הסתכמו הקניות בחו"ל באמצעות כרטיסי אשראי בכ-25 מיליארד שקל.

מספר העסקאות בכרטיסי אשראי מבטא קצב שנתי של מעל 80 מיליון עסקאות! הישראלים הפכו להיות מאוד מוטים לקניות ברשת, כנראה גם בזכות העובדה שסכומים של עד 75 דולר אין מכס ואין מע"מ על העסקאות.  מעבר לכך, עשרות אלפים – הערכה כי מדובר ב-20 אלף איש – סוחרים באופן שוטף ולמעשה מתפרנסים במסחר דרך הרשת (על ידי הקמת חנות באמזון ובאיביי). כך הם בעצם רוכשים ומוכרים סחורה באופן שוטף ומגדילים את היקף הפעילות הכללי של הישראלים בתחום (אם כי, רוב הסוחרים משתמשים בכרטיסי דביט נוחים ומתאימים לפעילות זו – הרחבה כאן).

כאמור רוב הקניות נעשה באמצעות האינטרנט ולא על ידי אנשים שנסעו לחו"ל. הקניות אונליין מהוות על פי ההערכות כ-70% מהיקף הקניות המצרפי בחו"ל.

איך קונים בכרטיס אשראי ברשת

כרטיס פיוניר – משתלם לכם

 

pixabay           קונים באינטרנט? המדריך המכס המלא על ייבוא אישי