חדשות    

מפעל הפיס יקיים הופעות במלוניות הקורונה ובישיבות הסגורות

בימות פיס, דני רובס במלון קרלטון נהריה, צילום:דניאל מאור

יוזמה חדשה של מפעל הפיס, מרכז השלטון המקומי ומרכז המועצות האזוריות: שורה של אמנים יגיעו להופיע ולשמח חולי קורונה השוהים במלוניות ובישיבות הסגורות.

מועצת התרבות של מפעל הפיס אישרה הקצאה של כ-300 אלף ₪ לקיום מופעי תרבות בשבועיים הקרובים לשוהים בעשרות מלונות הקורונה ברחבי הארץ ובישיבות הסגורות. מנהלת אגף התרבות במפעל הפיס, דולין מלניק, מספרת כי במיזם ייקחו חלק אמנים מהשורה הראשונה דוגמת הצמד גיא ויהל, דנה ברגר, דני רובס ועוד. לדבריה, מועצת התרבות של מפעל הפיס רואה חשיבות גדולה בקיום ההופעות לחולים ובמתן סיוע לאמנים בתקופה לא פשוטה זו.

יו"ר מפעל הפיס, אביגדור יצחקי, מסר : "עם קבלת הפניה לסיוע בשיפור המורל של החולים המתאכסנים במלונות הקורונה ובישיבות הסגורות נרתמנו באופן מידי למשימה. המופעים יתקיימו בשבועות הקרובים וישמחו את השוהים במלונות ובישיבות המתמודדים עם המחלה. מופעי התרבות שיתקיימו במלונות יבחרו מתוך מאגר המופעים של פרויקט "בימות פיס" על מנת להמשיך ולתמוך באמני ישראל הנאבקים על פרנסתם בימים אלו".

פיקוד העורף, אשר אחראי על ניהול פעילות בתי המלון יהיה אחראי לקיום המופעים בהתאם לתקנות הנדרשות. מפעל הפיס יפיק את המופעים ויהיה אחראי על שיבוץ האמנים. מיקי ריס מאגף התרבות במפעל הפיס תהיה אחראית על הפקת המיזם כולו. מופעי המוזיקה יבחרו מתוך מאגר המופעים של "בימות פיס" הכולל מופעים המותאמים גם לאוכלוסייה החרדית ולאוכלוסיה הערבית .

כל המופעים יהיו כמובן עם שמירת כל כללי הזהירות בקורונה כולל מרחק בטוח בין האומנים לחולי הקורונה.

לראשונה פרילנסרים בעולם התרבות יהיו זכאים לדמי אבטלה