מדריכי דירה ומשכנתא    

משכנתא דרך האינטרנט

מעודכן ל-03/2019

משכנתא זה עניין רציני מאוד – זאת ההלוואה הגדולה ביותר שתקחו ולכן כל פיפס של ריבית חשוב לכם, כל החלטה שקשורה לתמהיל המשכנתא – האם זו תהיה משכנתא בריבית קבועה או ריבית משתנה חשובה לכם. זו הסיבה שחלק גדול והולך מרוכשי הדירות לוקח יועץ משכנתא (הרחבה כאן), אבל יש כאלו שיודעים לעשות זאת לבד – השאלה אם הם מספיק מבינים את החומר (המורכב). בשביל זה צריך להבין לעומק את נושא המשכנתא, הריבית, התמהיל, לעשות סקר שווקים ועוד (הרחבה כאן)

חוץ מזה אפשר להיעזר ביועצי המשכנתא/ מומחי המשכנתא של הבנקים – הבעיה שהם עלולים להיות מוטים, אבל אתם יכולים לבחון את ההצעות שלהם. לאחרונה גם יש אפשרות חדשה – משכנתא דרך האינטרנט של בנק ירושלים.

 

תהליך בקשת המשכנתא בבנק ירושלים עובר לדיגיטל – כל תהליך הגשת בקשת משכנתא וכל המעקב אחר התהליך יהיה באתר האינטרנט. האם מדובר במהפכה? האמת שכן, ככה תוכלו לקבל מהר משכנתא, והכל בדיגיטל. מה זה ואיך זה עובד?

 

  • לקוחות כל הבנקים יוכלו להגיש בקשה לקבלת משכנתא ולקבל הצעה באתר האינטרנט של בנק ירושלים מבלי להגיע לסניף
  • מעקב מלא ודיגיטלי מכל מקום ובכל זמן אחר תהליך בקשת המשכנתא באמצעות שם משתמש וסיסמא
  • מוקד מומחים של יועצי משכנתאות יעניק תמיכה טלפונית וילווה את מגישי הבקשות לאישור עקרוני למשכנתא
  • פישוט תהליך מורכב ובירוקרטי ללקוח 


  • כמה הון צריך למשכנתא?
  • מדריך יועץ משכנתא – האם כדאי?

בנק ירושלים משיק שירות חדש בשם "משכנתא "Go ומכריז על מהפכה צרכנית בתחום המשכנתאות. "משכנתא GO", אתר האינטרנט של בנק ירושלים מאפשר ללקוחות כל הבנקים להגיש בקשת משכנתא באתר בנק ירושלים בקלות, דרך העלאה מרחוק של המסמכים הנדרשים לקבלת המשכנתא באמצעות אתר האינטרנט של הבנק ועד קבלת האישור העקרוני בדיגיטל. מעבר לפתרון פינטק מתקדם, בנק ירושלים מציע תהליך משכנתא הכולל שקיפות מלאה ויכולת מעקב מלא בדיגיטל אחר התקדמות בקשת המשכנתא.

לקוחות כל הבנקים בישראל יוכלו להגיש בקשת משכנתא באתר בנק ירושלים ולעקוב אחר כל תהליך קבלת המשכנתא מכל מקום ובכל זמן, באמצעות כניסה מאובטחת באתר בנק ירושלים – במחשב ובמובייל. במסגרת הגשת בקשת המשכנתא, יוכלו הלקוחות לקבל חיווי דיגיטלי לגבי סטטוס

הטיפול בבקשה ולקבל הודעות טקסט לטלפון הנייד, ובכך לדעת אם חסרים מסמכים בבקשת המשכנתא. במידה וחסרים מסמכים יקבל מגיש בקשת המשכנתא הודעת טקסט ישירות לטלפון הנייד עם לינק לאזור המשכנתא האישי שלו, שם יוכל להתעדכן במסמכים שיש להשלים.

בכך מצליח "משכנתא "GO של בנק ירושלים לפשט עד כמה שניתן, תהליך מורכב של קבלת אחת מההחלטות הכלכליות הכי קריטיות בחייה של משפחה בישראל.

את הפלטפורמה הדיגיטלית ילווה מוקד מומחים למשכנתאות  – בנקאי אישי ומקצועי שייצור קשר עם מגיש בקשת המשכנתא וילווה אותו במהלך כל התהליך עד לחתימה על מסמכי המשכנתא בסניף. במסגרת התהליך, הבנקאי יבנה יחד עם הלקוח את הצעת המשכנתא, כולל בחירת תמהיל המשכנתא ויסביר על גובה הריבית בכל אחד מהמסלולים, גובה ההחזר בכל אחד ממסלולי המשכנתא וגובה ההחזר החודשי הכולל.

גיל טופז, מנכ"ל בנק ירושלים: "אחרי שהנגשנו בהצלחה, באמצעות הדיגיטל, את האשראי הצרכני ללקוחות כל הבנקים, עכשיו אנחנו מביאים את הבשורה לענף המשכנתאות. אנו מאפשרים ללקוחות כל הבנקים לקבל אישור עקרוני למשכנתא בדיגיטל יחד עם מוקד מומחים למשכנתאות שהקמנו, שיסייע ללקוח בבחירת  התמהיל הנכון עבורו. בכך אנחנו מצליחים  לפשט תהליך מורכב של קבלת אחת מההחלטות  הכלכליות הכי משמעותיות  בחייה של משפחה  בישראל – משכנתא. במהלך זה יצרנו מכפיל כוח לסניפי הבנק והנגשנו את הפתרונות שלנו  לאוכלוסיות נוספות.

הגר פרץ דיין, מנהלת האסטרטגיה, השיווק והדיגיטל בבנק ירושלים מסרה: בכל מה שקשור ללקיחת משכנתא בדיגיטל, אנחנו הצרכנים בישראל, עדין לא נהנים ממה שקורה בעולם, שם יותר ויותר צרכנים לוקחים משכנתא בדיגיטל. במהלך הזה בנק ירושלים מביא עמו חדשנות נוספת לצרכן הישראלי אך שומר על חשיבות הקשר האישי בתהליך ולכן התהליך בדיגיטל מלווה על ידי בנקאי משכנתאות מומחה שהנו חלק ממוקד המומחים שהקים הבנק לטובת הפרויקט".

 

מדריך משכנתא – כל מה שצריך לדעת!

מחשבון משכנתא

 

יועץ משכנתא – האם כדאי? ואיך בוחרים? כל מה שצריך לדעת!