משרד האוצר: רג'ואן גרייב, סגן בכיר לממונה על שוק ההון, פורש מתפקידו
חדשות    

משרד האוצר: רג'ואן גרייב, סגן בכיר לממונה על שוק ההון, פורש מתפקידו

אוצר: רג'ואן גרייב, סגן בכיר לממונה על שוק ההון במשרד האוצר, פורש מתפקידו גרייב היה אחראי על תחום ביטוח החיים וקופות גמל באגף שוק ההון

משרד האוצר מדווח הבוקר כי רג'ואן גרייב, סגן בכיר לממונה על שוק ההון, ביטוח וחיסכון במשרד, הודיע היום על פרישה מתפקידו. רג'ואן גרייב היה אחראי על תחום ביטוח החיים וקופות גמל באגף שוק ההון.

גרייב שהיה שותף מרכזי בהובלה ויישום של רפורמות משמעותיות בתחום החיסכון הפנסיוני, פעל במטרה להגביר את השקיפות והתחרות בשוק, ולחזק את מעמדו של החוסך אל מול הגופים המוסדיים. משרד האוצר מדווח כי בין היתר, גרייב היה שותף מרכזי בהחלת מודל חיסכון תלוי גיל, הורדת דמי הניהול בחיסכון הפנסיוני, ביטול מקדמים מובטחים בביטוחי מנהלים ופיתוח כלים צרכניים המסייעים לחוסכים לקבל מידע אישי כמו פיתוח אתר גמל נט להשוואות תשואות של קופות גמל, הקמת האתר למציאת כספים אבודים, פישוט הדוח השנתי לחוסכים ועוד.

אגף שוק ההון, ביטוח וחיסכון באוצר מפרסם את נתוני הגמל נט, הפנסיה נט והביטוח נט לפברואר 2015

גרייב, בן 39, בוגר כלכלה באוניברסיטה העברית ומוסמך במנהל עסקים, עבד באגף 14 שנים. הוא החל ככלכלן במחלקת קופות גמל ולאחר מכן ניהל את המחלקה. בשנת 2010 מונה לסגן בכיר האחראי על תחום החיסכון הפנסיוני. בנוסף, גרייב מכהן כדירקטור מטעם משרד האוצר בחברת מקורות הייזום.

הממונה על שוק ההון, דורית סלינגר הודתה הבוקר לרג'ואן גרייב על שנות עבודתו המסורות באגף ועל תרומתו הרבה לפיתוח החיסכון הפנסיוני בישראל, ואיחלה לו הצלחה רבה בהמשך דרכו.