מדריכי צרכנות    

מתנות קטנות: קופסאות ההפתעה הכי שוות

מעודכן ל-11/2019

היא מגיעה מדי חודש באותה דרך ובערך באותו זמן ועדיין מצליחה להפתיע ולרגש כל פעם מחדש ■ קופסת הפתעה כשמה כן היא – מעין תיבת מטמון מודרנית, ויש כאלה בכל תחום כמעט – מממתקים ועד פריטי אספנות ■ ריכזנו לכם כמה מהפופולאריות והכיפיות ביותר

 אם אתם נמנים עם המעטים שעדיין לא נתקלו בתופעה, נתחיל בהסבר קצר: "קופסת הפתעה"

היא שיטת שיווק פופולארית שמציעה מוצרים שונים בלי שתדעו בדיוק מה הם. ניתן לקנות קופסה בודדת או להעניק במתנה – לעצמכם או ליקיריכם – מינוי חודשי לתקופה שתבחרו. מדובר באחד הטרנדים החמים של השנים האחרונות, שמתפשט בשיטת הצרכנות הסודית – שיטת שיווק מסקרנת שמבטיחה לך מוצר שווה שקשור ברעיון או נושא מסוים, אבל איש לא יודע מה טומנת בחובה אותה קופסה.

אם אתם מחפשים מתנה לחברה, לאחיין, לבת או אפילו לבוס – כזאת שתזכיר להם אתכם שוב ושוב ותשמח אותם לאורך זמן, קופסת הפתעה היא בדיוק מה שאתם צריכים.

ניתן למצוא כיום קופסאות הפתעות במגוון רחב של נושאים, וכולן מרגשות, מסתוריות ומלאות מיני מרצ'נדייז שלא ידענו שאנחנו רוצים או צריכים. יש קופסאות לאיפור, ממתקים, משקפי שמש, קופסאות לחובבי נוסטלגיה או גורמה, מארזים של מוצרי תינוקות לאימהות טריות, חבילות עם שלל פיצ'יפקעס משמחים לילדות ועוד כיד הדמיון הטובה. בכתבה הזו נזכיר כמה מהקופסאות המוצלחות והאהובות:

למכורות לטיפוח: ביוטי בוקס (Beauty box) מבית "את"

בכל קופסה של "את ביוטי בוקס" תמצאי מגוון מוצרי טיפוח ויופי ממותגי הקוסמטיקה והביוטי האיכותיים בארץ ובעולם – חוויה שלמה של ריחות, צבעים ומרקמים. כל קופסה מכילה לפחות 6 מוצרים (בגודל מלא או מוקטן) – איפור, בישום, תחליבים וקרמים ומציגה את הטרנדים המובילים בעולם היופי. בנוסף לכל משלוח מצורף במתנה גם הגיליון החדש של מגזין "את".

הפופולאריות של הקופסה הביאה להקמת קבוצת החלפות בפייסבוק, שם מחליפות המנויות את המוצרים ביניהן

כמה עולה?

מארז בודד – 199 שקל

מינוי חצי שנתי (ללא התחייבות) – 149 שקל לחודש

מינוי שנתי (ללא התחייבות) – 129 שקל לחודש

 

לזמן איכות משפחתי: סבן בוקס (seven box)

קופסאות חוויה לכל המשפחה, המכילות ערכות יצירה ואפייה.

ב-seven הבינו כי הורים נוהגים לבלות זמן רב במטבח ובהכנת יצירות עם הילדים – ולכן חשבו על רעיון שמאפשר לשלב את שתי הפעילויות ובכך ליהנות מזמן איכות משפחתי מיוחד.

לשם כך הם יוצרים קופסאות מקסימות שמשלבת פעילויות יצירה ואפייה עם ערכות מלאות להכנה – כולל חומרים והסברים מפורטים. המטרה היא לספק תחליף לזמן הממושך שהילדים מבלים מול המסכים ובמקומו לייצר כמה שיותר חוויות מהנות ואיכותיות של כל המשפחה ביחד.

לכל קופסה נושא מדליק ומיוחד – כמו למשל: יום החיוך העולמי, יום הטבעונות העולמי, קופסת עוגיפלצת ובית עמי ותמי. עם קבלת הקופסה, כל שנותר לעשות הוא לקבוע דייט משפחתי ולהתחיל ליצור.

כמה עולה?

ערכה מלאה – 120 שקל (למשפחות עם ילד אחד)

* תוספת של 20 שקל לערכת יצירה לכל ילד – לפי מספר הילדים

 

לאם הטרייה ולתינוק: מיי בייבי בוקס (My baby box)

קופסת הפתעה שחוגגת אתכם כל חודש בשנה הראשונה והנפלאה של הבייבי שלך.

בכל חודש, בסמוך לתאריך הלידה של האוצר הקטן שלכם, תקבלו לביתכם קופסה מעוצבת ומרהיבה ובה 5-4 מוצרים לתינוק ולמשפחה שנבחרו בקפידה ונארזו באהבה.

בין המוצרים תוכלו למצוא: משחקי התפתחות, מוצרי בוטיק ועבודת יד, קוסמטיקה טבעית, כלי אוכל, מוצרי טקסטיל, מוצרים חדשניים ועוד.

כמה עולה?

מארז בודד – 249 שקל

מינוי חודשי מתחדש (ללא התחייבות) – 215 שקל לחודש

מינוי שנתי – 199 שקל לחודש

 

האמנותית: מומנטו

הקופסאות של מומנטו מביאות אליכם הביתה אוצר בלום של מוצרים מעולם הנייר והעיצוב. בכל חודש תקבלו הביתה קופסה בקונספט חדש, עם המון הפתעות, בין היתר תוכלו למצוא בה: ניירות מעוצבים, כלי כתיבה, מחברות, חותמות, מדבקות ו-וואשי טייפ – כולם הכי בסטייל. אם יש לכם ידי זהב, הקופסה של מומנטו נוצרה בשבילכם!

בכל קופסה ניתנת במה מיוחדת לחנות או מעצב/ת ישראלים, על מנת לפרגן ליצירה מקומית. תוכלו למצוא בכל קופסא מוצר נבחר שלהם, בהתאם לקונספט החודשי.

כמה עולה?

מארז בודד – 159 שקל

מינוי חצי שנתי – 139 שקל לחודש

מינוי שנתי – 119 שקל לחודש

 

בטעם של פעם: Retro game treasure

אם אתם טיפוסים סנטימנטליים ונולדתם לפי אי אילו שנים, בטח תאהבו לקבל בדואר מדי חודש תיבת אוצר המכילה אוסף משחקי רטרו. כל חבילה כוללת בממוצע בין 3 ל-5 משחקים המבוססים על הטעם האישי וההגדרות שתבחרו (למשל – כדאי שתעדכנו אילו משחקים כבר יש ברשותכם כדי שלא תמצאו את עצמכם עם כפילויות). אם אתם פרפקציוניסטים, אולי קצת תתאכזבו לגלות כי לפעמים המשחקים מגיעים פגומים מעט. אבל זו בהחלט מתנה כיפית עם ניחוח ילדות נוסטלגי.

כמה עולה?

מארז חודשי כולל משלוח לישראל – כ-36 דולר לחודש

מינוי חצי שנתי כולל משלוח – כ-211 דולר לחודש

מינוי שנתי כולל משלוח – כ-411 דולר לחודש

 

לטינאייג'ריות מגניבות: בוקסי גלו (Boxy glow)

מכירים את זה שלאחיינית שלכם יש יום הולדת ואתם שוברים את הראש, מתלבטים בלי סוף, חורשים את הקניון ובסוף קונים לה משהו שגורם לה לעקם את הפרצוף בסתר ולנסות לזייף חיוך תודה מנומס? לא עוד! מהיום תוכלו פשוט להביא לה את BoxyGlow, הקופסה שתגרום לכל נערה לזרוח מאושר.

אין ספק שב- BoxyGlowיודעים מה נערות אוהבות. זה מתחיל במעקב אחר עולמות התוכן שלהן והטרנדים השולטים בהם כרגע, ממשיך בבחירת הפריטים שעושים להן את זה באמת, תוך הקפדה על כך שיהיו יפים אבל גם שימושיים ומפנקים, ומסתיים בסידור ועטיפה באריזה אסתטית ומזמינה.

BoxyGlow מיועדת בהגדרתה לנערות בגיל 10 עד 16, אבל גם בת ה-8 וכנראה גם אמא שלה יוכלו למצוא בה פריטים שהן אוהבות. כל קופסה מלאה בשלל פיצ'יפקעס יפים ומיוחדים מעולמות הביוטי, הלייף-סטייל והאקססוריז. בין הקופסאות השונות תוכלו למצוא כלי כתיבה מעוצבים, מוצרי טיפוח מותאמים, תכשיטים, מוצרי נייר מלאי שיק, ועוד המון פריטים משגעים שישמחו את המתבגרת האהובה עליכם עד מעל הראש.

כמה עולה?

קופסה בודדת – 139 שקל

מינוי ל-3 חודשים – 99 שקל לחודש

מינוי חצי שנתי – 89 שקל לחודש

מתנה סוף: מה תקנו לגננת לסיום הלימודים וכמה זה יעלה לכם?

מתנה לחג מדואר ישראל : סים לחו"ל לממירי מט"ח