רכב ותחבורה    

מתרחבים זמנית: bubble Dan תפעל בערים נוספות בתקופת הסגר

מעודכן ל-09/2020

על רקע צמצום התחבורה ציבורית, שירות המיניבוסים יהיה זמין גם בפתח תקווה, חולון, בת־ים ובכל שכונות תל אביב-יפו ורמת גן – כדי לאפשר נסיעות הכרחיות של עובדים חיוניים

שירות התחבורה ציבורית bubble Dan, הפועל בגוש דן, יתרחב זמנית לתקופת הסגר, בהתאם להנחיית משרד התחבורה. בתקופה זו השירות יהיה זמין בערים פתח תקווה, חולון ובת־ים, ובכל שכונות רמת גן ותל אביב (כולל יפו). בנוסף, השירות ימשיך לפעול באזור הפעילות הקבוע בערים תל אביב, רמת גן וגבעתיים.

ההרחבה נעשית על רקע צמצום פעילות התחבורה הציבורית במהלך הסגר, ובמטרה לאפשר נסיעות של עובדים חיוניים למקום עבודתם והתניידות של תושבים הזקוקים לשירותים חיוניים, בדגש על בתי חולים: איכילוב, שיבא, בלינסון, וולפסון ומעייני הישועה.

השירות יהיה פעיל במהלך תקופת ההרחבה משעה 06:00 ועד 23:00 – בימי חול בלבד (א'-ה'), לא כולל ערבי חג וחג.

במטרה להישמע להנחיות, צומצמה כמות הנוסעים בכלי הרכב ל-5 בלבד, ומתבצעת אכיפה הדוקה של עטיית מסיכות בקרב נוסעים ונהגים. כמו כן לא תתאפשר ישיבה בסמוך לנהג.

שירות התחבורה הציבורית bubble Dan פועל בגוש דן, במסלולי קווים גמישים מבוססי ביקוש בזמן אמת. השירות מסובסד על ידי משרד התחבורה ומופעל על ידי קבוצת דן תחבורה ציבורית – באמצעות חברת הבת "יונייטד טורס" ועל בסיס טכנולוגיה חדשנית של חברת Via.

הזמנת נסיעות מתבצעת באמצעות האפליקציה של השירות (הניתנת להורדה בחנויות האפליקציות). מסלול הנסיעה בשירות הינו אישי לכל נוסע/ת, והוא נקבע בהתאם לנקודות המוצא והיעד שהוזנו לאפליקציה בעת הזמנת הנסיעה. איסוף והורדת הנוסעים מתבצעים בתחנות אוטובוס, שנמצאות במרחק הליכה מכתובות המוצא והיעד שהוזנו בעת הזמנת הנסיעה. עלות נסיעה בודדת היא 15-10 שקל (כתלות בשעה ביום), ואזרחים ותיקים זכאים ל-50% הנחה.

שירות באבל – התחבורה הציבורית השיתופית הגיעה לתל אביב

אובר עדיין לא פה, אבל שאטלים שיתופיים בקריה בדרך