חדשות    

נתניהו מייעד לכחלון את משרד האוצר – מניות הבנקים יורדות בכ-2.3%; הזדמנות קנייה?

ברק בית השקעות מזהים הזדמנות קנייה לאור הירידה במניות הבנקים: "למרות הירידה היום במניות הסקטור - לא מדובר בהתחלה של מגמה לטווח הארוך; אם כבר, אולי נוצרה כאן הזדמנות קנייה שכדאי לנצל לפני שחוזרים לשיגרה"

ליאור קידר מברק בית השקעות מתייחס היום לירידה במניות הבנקים: "אנו רואים כעת ירידה של 2.33% במדד הבנקים בעקבות האמירה של ראש הממשלה בנימין נתניהו שהוא עשוי לייעד לכחלון את תיק האוצר אחרי הבחירות".

בברק בית השקעות מסבירים כי "מאחר וכחלון מאיים לעשות לבנקים את מה שעשה לשוק הסלולאר, מדד הבנקים מגיב. לא תורמת לכך גם העצבנות הכללית בשוק לקראת הבחירות, שתחלוף כמה ימים אחרי שייסגרו הקלפיות או לכל המאוחר אחרי כינון קואליציה". ברק בית השקעות מוסיפים כי "למרות האיום של כחלון על הבנקים, גם השוק מבין שלא מדובר באותו סדר גודל של רפורמות, ולכן ייקח זמן, אם בכלל, עד שהסקטור ירגיש את ידו של כחלון באוצר".

להערכת ברק בית השקעות, "סביר להניח גם שלכחלון, אם אכן יישב באוצר, יהיו נושאים דחופים ובוערים יותר להתמודד איתם בשנתו הראשונה. לכן, למרות הירידה היום במניות הבנקים, לא מדובר בהתחלה של מגמה לטווח הארוך. אם כבר, אולי נוצרה כאן הזדמנות קנייה שכדאי לנצל לפני שחוזרים לשיגרה".