חדשות    

עד 4,000 שקל בחודש: ישראכרט משיקה כרטיס נטען רב פעמי

צילום: יח"צ ישראכרט
מעודכן ל-07/2023

בעיצומו של החופש הגדול: חברת כרטיסי האשראי ישראכרט משיקה כרטיס נטען רב פעמי שיאפשר לבעליו לשלוט על ההוצאות ולהורים לעקוב אחרי ההוצאות של ילדיהם במהלך החופש.

לכרטיס החדש קוראים נטענצ'יק וכך הוא עובד: בגיר המחזיק בכרטיס ישראכרט חוץ בנקאי מנפיק את הכרטיס, ומטעין אותו באמצעות האפליקציה עד לגובה של 1,000 שקל (הכרטיס אינו מאפשר הוצאה גדולה מהיתרה הצבורה בו). ניתן להטעין עד סך של 4,000 שקל בחודש ועד 10,000 שקל בשנה.

כרטיס הנטענצ'יק יכול לשמש את אותו בגיר שהזמין את הנטענצי'ק; את הוריו המבוגרים שיש לעיתים צורך לנטר את ההוצאות שלהם ולבדוק לאן הן מנותבות; יכול לשמש את הנוסעים לחו"ל כתחליף למזומן וכן עבור הצעירים ובני הנוער שנמצאים כעת בחופש כשההורים בעבודה או לאורך השנה כתחליף לדמי כיס שניתנים במזומן ובטחון נוסף ברכישות און ליין. הורים יכולים להגדיר יחד עם המשתמשים בנטעצ'יק את מסגרת ההוצאות החודשית, לעקוב באפליקציה אחר הרכישות וההוצאות שבוצעו, לנתח זאת ולעזור להם לנהל את דמי הכיס באחריות ובבגרות ובכך ללמד אותם חינוך פיננסי והתנהלות נבונה באופן ממשי.

בין הפעולות שניתן לבצע באמצעות הכרטיס משיכות מזומן בכספומט ורכישות בחנויות ובאתרי האינטרנט. הכרטיס מגיע עם ההגנות החשובות: חסימת האפשרות להוצאות שאינן מתאימות לגיל צעיר, מגבלה על הוצאת סכום גבוה בפעם אחת (עד 1,000 שקל) ובקרת הורים פשוטה ונוחה דרך אפליקציית ישראכרט לרבות הודעת סמס לבעל הכרטיס (המבוגר) על כל קנייה. הגנות אלו מהוות ערך מוסף לעומת הוצאות במזומן בו עושים שימוש צעירים רבים כשלהורים אין מושג על מה הוציאו את הכסף.

נטענצ'יק מונפק ללא עמלת הנפקה, וכן שלושה חודשים ראשונים ללא עלות עמלת טעינה – לאחר שלושה חודשים עמלת הטעינה הינה כמפורט בתעריפון החברה ונכון למועד זה בעלות של 5 שקלים. הכרטיס זמין לכל מחזיקי כרטיס ישראכרט חוץ בנקאי, וניתן להזמינו באמצעות האפליקציה ולהתחיל את השימוש בו מידית. לאחר הזמנת הכרטיס תשלח הודעת SMS עם קוד סודי, שלאחר הקשתו הכרטיס יופעל ויהיה מוכן לשימוש באמצעות הארנק הדיגיטלי. בנוסף, כרטיס פלסטיק פיזי ישלח ללקוחות תוך מספר ימים מרגע ההזמנה. הטענת הכרטיס תתבצע רק על ידי ההורה בעל הכרטיס, וזאת באמצעות מענה קולי, אתר ישראכרט או באפליקציה.

כרטיס זה מצטרף למהלכים ומוצרים נוספים הממוקדים בכלכלת המשפחה שהושקו השנה, ובראשם כרטיס קאשבק זוגי המאפשר צבירה משותפת של קאשבק, בפעם הראשונה בישראל.

עמית שגיא, סמנכ"ל דאטה, דיגיטל ושיווק: "ישראכרט הציבה לעצמה למטרה להיות בחזית השירותים הפיננסיים בישראל ולתת מענה מדויק למגוון רחב של צרכים. לקראת הקיץ, ובסביבה הכלכלית הנוכחית, חשוב היה לנו להביא פתרון שיאפשר שליטה להורים ועצמאות לבני נוער וכן לסייע לניהול הוצאות יעיל למגוון שימושים נוספים. הכרטיס החדש שאנו משיקים מצטרף למהלך נוסף של ישראכרט שהושק לפני כחצי שנה – "כרטיס קאשבק זוגי", כך שהכרטיסים כולם מקושרים לניהול חשבון אחד המאפשר לעקוב אחר ההוצאות החודשיות המשפחתיות ולנהל אותן היטב. כרטיס הנטענצ'יק נכנס גם הוא תחת קטגוריית הניהול המשפחתי בצורה בטוחה ונוחה, כאשר השימוש בנטענצ'יק אמור לסייע למשפחות לבצע קפיצת מדרגה בכל הקשור להתנהלות הפיננסית של הדור הצעיר, אך לא רק. הכרטיס החדש מאפשר עצמאות מקסימלית לצעירים, לבני הנוער ולמבוגרים, תוך ניהול סיכונים קפדני שמעניק שקט נפשי להורים ולמשתמשים. באמצעות כלים כמו הגבלת טעינה, התאמת הרכישות האפשריות לגיל וכלים פיננסיים של מעקב משותף אחרי ההוצאות, אנו רוצים לתת להורים ולבני נוער הזדמנות ללמוד התנהלות נבונה ואחראית באופן מוחשי ומציאותי".