חדשות    

עוד פרישה בענף הבנקאות: המשנה למנכ"ל הפועלים יעל דרומי עוזבת

 יעל דרומי, המשנה למנכ"ל בנק הפועלים והממונה על חטיבת מחזיקי עניין, הודיעה על כוונתה לפרוש מתפקידה. דרומי כיהנה בתפקידה זה כשנתיים והובילה בתקופה זו את פעילות חטיבת מחזיקי עניין המובילה את התפיסה העסקית המבוססת על יצירת ערך משותף לבנק ולמחזיקי העניין שלו ולפי הבנק ביססה הצלחה עסקית בת קיימא המושתתת על ערכים חברתיים אנושיים וסביבתיים.

מנכ"ל בנק הפועלים, דב קוטלר, הודה ליעל דרומי על פועלה הרב והנמרץ במהלך השנתיים האחרונות: "יעל הובילה את הבנק להישגים נאים ביצירת אימפקט משמעותי על הסביבה והחברה כולה, וחיזקה את יחסי האמון בין הבנק לבין מחזיקי העניין שלו". קוטלר איחל ליעל דרומי הצלחה רבה בדרכה החדשה.

המשנה למנכ"ל הבנק והממונה על חטיבת מחזיקי עניין, יעל דרומי, אמרה: "אני מסיימת תקופה מרתקת בבנק הפועלים ויוצאת לדרך חדשה. אני מודה ליו"ר עודד ערן, למנכ"ל דב קוטלר ולמנכ"ל לשעבר אריק פינטו על האמון שנתנו בי ומאחלת בכל ליבי הצלחה לבנק הפועלים ולכלל עובדיו, שאין טובים מהם".

בעקבות החלטתה של דרומי לפרוש מתפקידה, צפויים שינויים בחטיבת מחזיקי עניין, הכוללים, בין היתר, את העברת מרביתה לחטיבת משאבי אנוש שבראשה עומד המשנה למנכ"ל הבנק והממונה על משאבי אנוש, עמית אוברקוביץ.

מנכ"ל הבנק דב קוטלר החליט כי יצמצם את פעילות החטיבה, שהוקמה ב-2017 על ידי אריק פינטו, מנכ"ל הבנק לשעבר. דרומי כיהנה בתפקידה בשנתיים האחרונות לאחר שהחליפה את יעל אלמוג (שקודמה לתפקיד היועצת המשפטית של הבנק) והובילה בתקופה זו את פעילות חטיבת מחזיקי עניין.

בנק הפועלים משיק חבילת הטבות לבעלי עסקים המעוניינים להרחיב את העסק

ההסתדרות מכריזה על סכסוך עבודה בבנק הפועלים, ההנהלה מסרבת להעלות את השכר