חדשות    

פולקסווגן מכריזה על רכב אוטונומי כמעט לחלוטין ל-2021

הרכב ייקרא ID ROOMZ וצפוי לנהוג ללא נהג כלל, רק לצורכי השגחה

שבוע הבא תיפתח תערוכת הרכב בשנגחאי, ופולקסווגן חושפת אב טיפוס לרכב כביש שטח חשמלי שישווק בסין בשנת 2021.

שם הדגם של רכב הכביש שטח ID ROOMZ. הרכב יהיה חשמלי ויוכל לנסוע ברמה אוטונומית ארבע,שהמשמעות שלה היא נסיעה אוטונומית כמעט מלאה הדורשת רק נהג משגיח מאחורי ההגה.
הרכב ישווק תחילה בסין ולאחר מכן גם ליתר העולם. לפי פולקסווגן, ה-ROOMZ אמור להיות רכב הכביש שטח העיקרי בהיצע הדגמים החשמליים העתידיים של החברה ויגיע גם לישראל.
פולקסווגן החליטה אסטרטגית להתמקד בכלי רכב חשמלים ואוטונומיים ואף החלה לשתף פעולה עם אמזון.
לאחרונה דווח כי  סיכמו על שיתוף פעולה אסטרטגי ליצירת "ענן תעשייתי". פולקסווגן תשתף פעולה עם חטיבת מחשוב הענן של אמזון (AWS) בבניית מערכת ענן תעשייתית שתשנה את הליכי הייצור והלוגיסטיקה במפעלי החברה. פולקסווגן תסתמך על שירותי AWS, כולל בתחום "האינטרנט של הדברים" (IoT) – חיבור מערכות שונות ישירות לאינטרנט – למידת מכונה, מערכות ניתוח מידע ושירותי מחשוב – כדי להגדיל את יעילות מפעליה.

  פולקסווגן הכריזה על יעד לייצר כ-22 מיליון מכוניות חשמליות עד 2025, עלייה ניכרת ביחס ל-15 מיליון מכוניות חשמליות שהתחייבה בעבר לייצר עד מועד זה.

לדברי המנכ"ל, פולקסווגן עתידה להיות "יצרנית רכב נטולת פליטות מזהמים" עד 2050. עוד הדגיש  כי פולקסווגן העולמית תפחית את היקף פליטת המזהמים של 30% מדגמי החברה עד 2025 ו-40% עד 2030.

פולקסווגן צפויה למחוק את אחזקתה בגט

פולקסווגן תשקיע 44 מיליארד אירו כדי להוביל בשוק יצרניות הרכבים החשמליים

פולקסווגן תרכוש מוולוו את השליטה ב- WirelessCar