חדשות    

פועלים למען החברה: המוקד הטלפוני של בנק הפועלים גויס לטובת קמפיין תרומות

בתמונה: טליה הראל בז'רנו, מנכ"לית 'כנפיים של קרמבו', נעמה הלוי פאר, מנהלת המרכז לבנקאות חברתית בבנק עם אורטל עמר מנחת משדר ההתרמה מהמוקד באזור – צילום: אביב גוטליב

באמצעות המרכז לבנקאות חברתית, נרתם הבנק לטובת תנועת הנוער 'כנפיים של קרמבו', והעמיד לרשותה את המוקד ואת עובדיו לצורך גיוס כספים במסגרת הקמפיין נאספו מעל 6 מיליון שקלים

בנק הפועלים התגייס למען תנועת הנוער "כנפיים של קרמבו", באמצעות המרכז לבנקאות חברתית, והעמיד לרשותה את המוקד הטלפוני של הבנק ועובדיו לצורך ניהול קמפיין גיוס התרומות.

במסגרת הקמפיין נאספו מעל 6 מיליון שקל שהם 105,922 ימי פעילות עבור ילדי "כנפיים של קרמבו".

זו השנה השנייה ברציפות שהבנק נותן חסות לקמפיין התרמה של התנועה, כחלק מפעילות הענפה והמגוונת של הבנק למען החברה והקהילה בישראל, ביניהם פעילויות להעצמת אנשים עם מוגבלות.

השנה לצד תרומה כספית ופיתוח כפתור ייעודי לעמותה באפליקציית bit, ששימשה למעשה כערוץ התרמה מרכזי, נרתמו גם מאות עובדי הבנק לקבל את הפניות הטלפוניות של התורמים במוקד "פועלים בטלפון", במסגרת משדר ההתרמה בערוץ 12 מהמוקדים באזור ובנשר.

'כנפיים של קרמבו' היא תנועת נוער לילדים ונוער עם ובלי צרכים מיוחדים, מונה כיום 83 סניפים ברחבי הארץ, שבה פעילים כ- 7500 ילדים ובני נוער, מכל רבדי החברה הישראלית, מתוך מטרה ליצר מקום ומשמעות לכל אחד כדי שאף ילד לא יישאר לבד. מדובר בתנועת נוער שאין לה אח ורע בכל העולם, עם עשרות סניפים הפזורים ברחבי הארץ, ואלפי פעילים שבכל שבוע לובשים את מדי תנועת הנוער שלהם, והולכים לפעולה עם החברים שלהם בסניף, עם ובלי צרכים מיוחדים. במפגש הם לומדים לחבק את השוני ולראות בו דבר מבורך שיש לתת לו מקום, ולאפשר לכל אחד להיות מי שהוא. מדובר במהפכה אמתית שיוצרת שינוי עמדות ותפיסות, לטובת חברה שוויונית, המכילה את כל אזרחיה.

בנק הפועלים, הרואה בקידום אנשים עם מוגבלות חלק בלתי נפרד מתפיסת האחריות התאגידית שלו, המעורבות והתרומה לקהילה, נרתם לסייע לקמפיין הארצי לגיוס תרומות, למימון הפעילות לילדי 'כנפיים של קרמבו' – תנועת נוער לצעירים עם ובלי צרכים מיוחדים.

למשדר ההתרמה בשידורי קשת ערוץ 12, שהתקיים בחמישי האחרון בשעה 21:30, התגייסו בהתנדבות, מיטב אמני הסטנד אפ בישראל, בהנחית איל קיציס ואגם רודברג.

בנק הפועלים: רכישות המט"ח של בנק ישראל יוסיפו להחליש את השקל