תוכן ממומן    

פינוי עיתונים חוברות ספרים וניירת בבית של אגרן כפייתי

הטובים והגדולים ביותר יכולים ליפול במקום הזה, אף אחד לא באמת יודע או יכול לזהות את האגרן. בין אם הוא בן משפחה קרוב או אדם זר, זה על אותו משקל, קשה מאוד לדעת או לעלות על אדם ששומר בקנאה רבה על החפצים שלא תמיד מובן מדוע הוא אוגר אותם בכלל. מיהו הארגן שאוהב לאגור כל כך הרבה ניירת וספרים ולמה זה מסוכן לא רק לעצמו אלא גם לסביבה?

אם תדברו עם אנשים שכבר ניסו את כל הדברים ולא הצליחו לעזור לקרובי משפחתם, תגיעו למסקנה אחת, יש דברים שלא ניגשים אליהם לבד וחלק מהם קשור גם בפינוי דירה של אגרן בצורה מקצועית, רגישה וכך שהאגירה תלך ותקטן עם השנים ותפסיק להעיב על חיים של לא מעט אנשים.

מי מפנה עיתונים ספרים וערמות של ניירת?

האם אתם חושדים במשהו או לא מזהים שיש בעיה? אל תשפטו את עצמכם זה יכול לקרות לכל אחד פרט בנושאים כמו אגרנות כפייתית. מה לא לעשות? מרגע שאתם מגלים כי זה קיים לא לזלזל בזה, לא לשפוט לא רק את עצמכם אלא גם לא את האדם העומד מולכם, זהירות זה עלול להביא לכם את התוצאה ההפוכה ואף לסכן חיי אדם.

אנשים שאוגרים הם בני אדם, הם נפלו לשם כמו כל אובססיה או תחלואה אחרת ולכן צריך לקחת בעדינות רבה את המושכות לידיים. להיות נאמנים להם, שקופים, מכילים שאחרת אם אין לכם את היכולות לכך אולי כדאי שמראש לא תיכנסו לזה.

מי כן נכנס לזה? שי פינוי דירות של אגרנים כפייתיים ואספנים כפייתיים, המומחה שיודע, ראה, חווה ויכול להעיד שזו לא מלאכה פשוטה אלא משהו שהוא הרבה יותר ממאתגר. צריך כאן סבלנות עד אין קץ אבל בעיקר לב ונשמה.

וזה לא שאומרים שאין לכם את כל המרכיבים הנ"ל, להיפך גם כאן המפנה עצמו לא שופט אתכם ואומר לכם חד משמעית שזה לא בשבילכם. פינוי דירה של אגרן זו משימה מצילת חיים בדיוק כמו כיבוי אש או אפילו מדא. כן, מדובר כאן חד משמעית בכוחות הצלה לכל דבר ולכן חשוב לעשות את זה מתוך ידע, הבנה וכמובן רגש עמוק וסובלנות עד אין קץ.

מעבר להיותם מוקפים בניירת הם נושמים אותה, חיים אותה, הם חשופים לתחלואות, לקרדית האבק שנדבקת לגופם וכך הם גם מעבירים את זה לאחרים מבלי להרגיש ובסופו של דבר יוצרים סביבה מסוכנת מאוד לחיות בה. אם כל זה מרתיע אתכם ואתם חוששים מזה אולי כדאי לדבר עם מפנה דירות מקצועי שיש לו את כל הפתרונות לדברים הללו. הוא בהחלט יכול לתת לכם את המענה ובעיקר להציל את מי שאתם אוהבים באמת.

איך מפנה דירות יכול לעזור לכם בפינוי דירת אגרן?

תהליכי פינוי כהוא זה אינם קלים, האגרן יכעס, הוא יירתע, יפחד, הוא יבחר לאגור את מה שייתכן ולעולם לא תבינו. חיי אגרנים נפגעים ועלולים להיפגע אם לא תשימו לזה סוף ויפה שעה אחת קודם. לא רק שהם משותקים מהמצב אלא גם אתם ביודעכם שמישהו שאתם אוהבים לא חי את החיים שתמיד איחלתם לו.

בשלב הזה הגיע הזמן להשאיר את הצער והדאגות מאחור, גם לכם מגיע לחיות חיים נורמטיביים ולא לחשוש לחיי אדם שאתם אוהבים והרגע גיליתם כי הוא אוגר לאין שעור. מרגע זה כל מה שאתם צריכים זו שיחת טלפון אחת שיכולה בהחלט לשנות את כל היוצרות ולהחזיר את מי שאתם אוהבים למסלול חיים נכון אבל בו זמנית לתקן גם אצלכם לא מעט דברים שנוצרו בעקבות בעיית האגירה שגזלה שינה מעיניכם.

אם עדיין לא זיהיתם כך תזהו אגרן שאוהב לשמור את כל חשבונות החשמל שלו

רוצים לדעת שאכן מדובר באדם שאוהב לאגור ניירת? כל מה שאתם צריכים לעשות אם תצליחו כמובן זה להיכנס לבית, לראות שם ערמת חשבונות ערומים אחד על השני בסדר מאוד מדויק, הזזתם? זה בדיוק כמו שברתם שילמתם, שימו לב שלא עשיתם זאת שאחרת האגרן יבחין בכך ואתם תהיו מהר מאוד מחוץ לתמונה. זהירות, לא נוגעים, זו כמות גדולה יותר ממה שאתם חושבים ואם זה לא מספיק יש גם רשימות, ניירת, ספרים שמזמן כבר לא נקראו והמון אבל המון אבק בכמויות מסכנות חיים.

כאמור, אלו הן רק חלק מהתסמינים שהנה נתקלתם באדם שאוהב לאסוף ניירת מכל סוג, הוא לא זורק כי אולי צריך, זה חשוב, עדיין לא שילם את זה וכד'. אלו הם רק חלק מהסיבות שיתרץ לכם ברגע שתנסו לזרוק לו משהו אז אל, פשוט אל תלכו לשם זו דרך לכישלון היו בטוחים בכך.

אז מה כן לעשות? איך מפנים דירה שיש בה המון ניירת והאגרן דרוך וכעוס?

היה אפשר לדבר על ההיבט הפיזי ולגמור עניין, אבל פינוי מהסוג הנ"ל דורש הרבה יותר ממה שאתם חושבים. למעשה שמונים אחוז ממנו קשור ברגש, אמינות וכל התכונות הקריטיות ביותר שמתפקידכם להשיג אצל האגרן.

אתם צריכים לצור אצלו אמון שאחרת תחזרו לנקודת ההתחלה ומי יודע אם אי פעם תצליחו להתקדם הלאה לכיוון שאתם כל כך רוצים וצריכים. רוב ההתעסקות כאן היא בהסכמת האגרן, ביכולת שלכם לצור אמון ומשם להתקדם הלאה למקום הראוי, המקום שאפשר באמת לדבר עליו וזה הפינוי בהיבט הפיזי.

שי פינוי דירות עמוסות מלאות תכולה ציוד ופסולת וניקיון – נצמדים לכל החוקים והכללים ועוזרים לכם להתמודד עם הפינוי

שי פינוי דירה מגיע למקום, הוא בודק את שטח הפינוי, מדבר אתכם אבל לא פוסח ולו לרגע לדייר הבית. אם האגרן לא בחיים זה יהיה יותר קל, מאידך אם הוא בחיים זו בהחלט התמחות שחשוב לדרוש אותה רק מאנשים שמבינים מזה אגרן בהיבט הרגשי, מה הוא צריך באמת? איך לנהוג בו וכל מה שכבר ציינו במאמר.

ועכשיו לעבודה, מרגע שזה מתחיל מבינים מה ששייך למה, מדברים אל ליבו של האגרן, שואלים אותו, "מתרגלים איתו" מה מותר לזרוק ולא אומרים את המילה לזרוק אלא רק מניחים בצד, כי לא צריך, כי זה תופס מקום למשהו יותר חשוב ואולי זה בכלל שולם. אז מי צריך חשבונות חשמל שכבר שולמו?

לאחר שהכול נערם בשקיות אשפה, הן מועברות באחריות והבטחה המעוגנת בהסכם לאתרי אשפה בלבד! מניסיון העבר עולה כי אנשים שביצעו פינויים מהסוג הנ"ל לא נפטרו מהאשפה בצורה הראויה והרי שלא נעשה דבר! לא רק שהתקבל קנס אלא שהאשפה פוזרה על ידי בעלי החיים דרי הרחוב והאגרן מצא אליהם את דרכו בשנית!

רוצים שזה לא יקרה? דברו עם שי פינוי דירות מתכולה פסולת אספנות כפייתית וניקיון על משמעות המילה אגרן, על הפינוי הבטוח למקום מרוחק כך שלא יהיו קנסות והאדם שאגרנותו היא משמעות בחייו. במעמד הזה כל מה שאתם צריכים זה לקחת את האשפה הרחק מעיניו הבוחנות של האגרן ולא לשחק עם ההחלטה שלו אלא לנצל אותה לכיוון אחד. להיפטר מזה כמה שיותר מהר ולעבור לשלב הניקוי, השיפוץ והחיים שהם חזקים מכל!