רכב ותחבורה    

פנגו מרחיבה את השירותים – כבר לא רק חניה בתשלום

פנגו שמוכרת לנו כאפליקציה לחניה ברחבי הערים, הרחיבה בשנים האחרונות את שירותיה סביב החניה – איפרה חניה בחניונים, איפרה תזכורות לסיום חניה ועוד. במקביל החברה פיתחה יכולות גם לתחומים נוספים. פנגו יוצאת בהצהרה מחייבת – "פנגו עד הבית". מדובר בשירות טיפולים לרכב ושינוע לטסט השנתי.

החברה מסבירה את היתרונות, אבל כמובן שיש עלות – נכון, זה כאב ראש בשביל רבים לטפל ברכב ולהעביר אותו טסט, אלא שזו שאלה של מחיר, ופנגו מתחייבים למחיר נמוך ממוסכי היבואנים שמספקים שירותים דומים.

בחברה מסבירים כי מדובר בנוחות לנהג – "הרכב מגיע וחוזר לבית הנהג או למקום עבודתו, מבלי שהנהג צריך לנסוע פיזית אל המוסך או אל מכון הרישוי ובכך חוסך גם בזמן".  כמו כן, מסבירים בחברה יתרונות נוספים – "בעלי רכב פרטי שרואים בהגעה למוסך ולטסט טרחה מקבלים שירות כמו של מחזיקי רכבי ליסינג. חסכון בכסף ובזמן – מחירי הטיפולים והחלפים יהיו זולים בעד 40% בהשוואה למוסכי יבואן. אמינות גבוהה – בקרה קפדנית על איכות הטיפולים במוסכים, שקיפות מלאה של מחירוני הטיפולים וזהות החלפים המטופלים בכל טיפול.     אחריות על איכות העבודה – בכל שלב תוכלו להתקשר למומחה על מנת שיוודא כי השירות שניתן הוא לפי דרישות הלקוח".

"עד הבית" יופעל בשלב הראשון בגוש דן ולאחר מכן תורחב הפריסה לכל חלקי הארץ. המטרה של פנגו "עד הבית", טוענים בפנגו – "לתת למחזיקי רכב פרטי שירותי רכב עד הבית, שמקבלים רק לקוחות המנויים על שירותי ליסינג. בעלי רכבים פרטיים רבים רואים את הנסיעה למוסך ובחזרה כטרחה ומעדיפים שאיש מקצוע יעשה זאת עבורם, במקום להפסיד יום עבודה שלם במוסך או את יום שישי, זמן הפנאי המרכזי של מרבית הנהגים בישראל".

מי שיבקשו לתאם תור לטיפול במוסך או בטסט שנתי יוכלו לבצע זאת בקלות בלחיצת כפתור מתוך אפליקציית פנגו. מטרת השירות היא לייצר עבור הנהג הפרטי רמת שירות ואמינות גבוהה לצד מחירי טיפולים, שירות וחלפים הזולים עד 40% בהשוואה למוסכי יבואן. בנוסף, המנויים לשירות פנגו עד הבית ייהנו גם מתיקון פנצ'רים ללא עלות.

סקר שהזמינה פנגו באמצעות חברת גיאוקרטוגרפיה מראה כי 67% מהנשאלים לא מעוניינים לבזבז יום עבודה כדי להכניס את הרכב לטסט או לטיפול שנתי. כמו כן, בדיקה פנימית שערכה פנגו בקרב לקוחותיה הצביעה כי 69% מהם התעניינו בשירות שמשנע את הרכב לטסט לטיפול שנתי ובחזרה. באמצעות שירות "פנגו עד הבית" מיישמת את האסטרטגיה שלה למתן שירות כולל בעולמות החניה, הרכב והדרך ל-1.8 מיליון לקוחות המנויים לשירותיה.

פנגו מעניקה באמצעות חברת דרייבר ((Driver את שירות הטיפולים במוסך. החברות עובדות עם כ-40  מוסכים נבחרים בפריסה ארצית שנבדקו על ידי מומחיה בקפידה רבה ונמצאו מתאימים מבחינת אמינות, שירות ומקצועיות. הנהג זוכה לאחריות של חברת פנגו על טיב ואיכות העבודה שקיבל.

השירות שכולל שינוע רכב פעם בשנה לטסט ופעם נוספת לטיפול שנתי יינתן על ידי פנגו במחיר שנתי של 348 ש"ח בלבד לרכב. התשלום על תיקונים נוספים במסגרת הטסט במידה ויהיו יתבצעו באמצעות חשבון הפנגו של הנהג, בכפוף לאישורו מראש. הנהגים שיירשמו לשירות ייהנו משירותי תיקון פנצ'רים ללא עלות וללא הגבלה, הניתנים בפריסה ארצית על ידי פנצ'ריות רשת צ'ק אפ העובדות עם פנגו.

רועי אלבז, מנכ"ל פנגו, אמר עם השקת השירות: "אנחנו מביאים היום בשורה חדשה לנהג באחד מהנושאים שהכי מטרידים אותו בתחזוקת הרכב– הטסט והטיפול השנתי לרכב. מסקרים ובחינות שביצענו עלה כי נהגים מותשים מהנסיעות למכוני הרישוי ולמוסך, ולא פעם הם חשים בחוסר שקיפות מצד נותני השירותים. פנגו, בשיתוף חברת דרייבר נכנסת לעולם שירותי הטיפולים והתיקונים לנהג כדי לפנות לו עוד זמן, לייצר נוחות גבוהה, אמינות וגם חיסכון כספי באמצעות קבלת שירות ממוסכים המבוקרים באופן שוטף על ידי מומחים".