פרויקט יוקרה בחיפה: אלעד מגורים וגד זאבי השיקו את "יפה נוף 120- זאבי פארק"
חדשות    

פרויקט יוקרה בחיפה: אלעד מגורים וגד זאבי השיקו את "יפה נוף 120- זאבי פארק"

הדמיה של הפרויקט  – viewpoint

הפרויקט יכלול 216 יחידות דיור ושטחי מסחר בשלב א' יוקמו 79 דירות בשני בניינים בהשקעה של כ-120 מיליון שקל

ביום ו' האחרון התקיים ביפה נוף 120 בחיפה אירוע הנחת אבן הפינה בפרויקט המגורים היוקרתי של אלעד ישראל מגורים החדשה ואיש העסקים גד זאבי. פרויקט ׳זאבי פארק׳ בחיפה עתיד לכלול כ-216 יח״ד ושטחי מסחר. שלב א׳ של הפרויקט שיוצא לדרך יכלול הקמת 79 דירות בשני בניינים בהשקעה של כ-120 מיליון ש״ח. שלב ב' של הפרויקט עתיד לכלול הקמתן של 137 יחידות דיור נוספות בשני בניינים.

באירוע נכחו איש העסקים גד זאבי ואשתו טליה זאבי, רונן יפו, מנכ"ל אלעד ישראל מגורים החדשה, משה מנו, מנכ"ל מנו ספנות ואשתו איריס, הארכיבישוף ד"ר יוסף מטה, קונסול הכבוד של תאילנד, ואורחים נוספים.

רונן יפו, מנכ"ל אלעד ישראל מגורים החדשה, אמר: "אנחנו שמחים לקחת חלק יחד עם גד זאבי בפרויקט ברחוב יפה נוף 120, שיקבע סטנדרט חדש של איכות בעיר חיפה. אלעד ישראל מגורים החדשה ממשיכה לקחת חלק בפרויקטים בכל רחבי הארץ, כאשר ההתמקדות היא באזורי ביקוש, ואנחנו שמחים להיכנס כעת גם לעיר חיפה. אני סמוך ובטוח שזה יהיה אחד הפרויקטים היפים והטובים שייבנו בחיפה ובישראל".

איש העסקים גד זאבי הוסיף: "פרויקט הדגל 'יפה נוף 120 – פארק זאבי' בחיפה מהווה נדבך נוסף לחיזוק ומימוש הפוטנציאל הבלתי מנוצל של חיפה – העיר היפה ביותר בישראל ואחת מהיפות בעולם כולו. פרויקט המגורים 'יפה נוף 120- פארק זאבי' ייבנה בסטנדרטים הגבוהים ביותר שנבנו בחיפה ובצפון וייבנה במיקום הכי יפה וייחודי הן בחיפה והן בישראל, עם תצפית 360 מעלות ושטחים ירוקים בשטח של 8 דונמים במרכז הכרמל. לפרויקט רשומים כבר היום לקוחות מתל אביב וממרכז הארץ. היום אנחנו שמים את חיפה על המפה".

חברת האחים דוניץ שוקלת רכישת השליטה באלעד מגורים