חדשות    

פרשת בזוס מסרבת לגווע: בזוס טוען שהעיתון "נשיונל אינקויירר" סחט אותו

אם ההאשמות יתבררו כנכונות, החברה האם תאבד את החסינות  שעליה חתמה עם רשויות האכיפה בנוגע לדיווחים על טראמפ

עקב הטענות על ניסיון סחיטה התביעה הפדרלית בארה"ב בודקת את האופן שבו טיפל העיתון "נשיונל אינקוויירר" ברומן שניהל מייסד אמזון ג'ף בזוס   . התובעים רוצים לדעת אם הצהובון הפר את הסכם החסינות שעליו חתם מול רשויות האכיפה בארה"ב.

נחשף כי הצהובון "נשיונל אינקוויירר" ניסה לסחוט את בזוס, כשהוא מאיים לפרסם תמונות עירום שלו ומידע על רומן שניהל, אם בזוס לא ייכנע לדרישתו ויורה ל"וושינגטון פוסט" שבבעלותו להפסיק לפרסם דיווחים על הצהובון. בזוס טען שאנשי AMI, החברה האם של נשיונל אינקוויירר, פנו אליו במכתב ובו תיארו תמונת סלפי עירום שלו ושל העיתונאית והמגישה זוכת האמי לורן סאנצ'ז, שעמה ניהל  לכאורה רומן. העיתון  איים, נטען, לפרסם אותן אם לא יענה לדרישותיו.

AMI, , חתמה לאחרונה על הסכם חסינות עם משרד המשפטים של ארה"ב שקשור לפרקטיקת ה"לכוד וחסל" (Catch and Kill) של הצהובון, במסגרתה הם מצאו אנשים שביקשו לחשוף מידע מביך על טראמפ בקמפיין הבחירות, ושילמו בעבור זכויות הפרסום, ולאחר מכן לא חשפו את המידע. .

בזוס, הבעלים של ה"וושינגטון פוסט", אחראי לדיווחים על ההתנהלות הבעייתית של ממשל טראמפ. בחודשים האחרונים, אחרי שעיתונאי הפוסט ג'מאל חשג'וקי נרצח בשגרירות סעודיה בטורקיה, היה העיתון גורם מוביל בחשיפת הפרשה ובקשרים של יורש העצר הסעודי מוחמד בן סלמאן אליה.

לכן כנראה, הנשיונל אינקוויירר החל לאסוף מידע מביך על בזוס ולהשתמש בו כדי לסחוט אותו ולעצור את הדיווחים נגדו ב"וושינגטון פוסט". הרגע המכריע אירע שלשום, כשמייסד אמזון קיבל מ-AMI את מה שהוא הגדיר "הצעה שאני לא יכול לסרב לה". "או לפחות", הוא הוסיף, "זה מה שראשי ה'נשיונל אינקוויירר' חשבו. אני שמח שהם חשבו ככה, כי זה עודד אותם לתעד את הכל בכתב". עתה, בעקבות האשמותיו של בזוס, AMI עשויה לאבד את חסינותה.

AMI מסרה בהודעה לתקשורת שנהגה "באופן חוקי בנוגע לדיווח על מר בזוס". החברה מסרה כי היא תבחן את האשמותיו ותנקוט ב"כל צעד שיידרש".

משרד התביעה הפדרלית במחוז הדרומי של מדינת ניו יורק סירב להגיב.

משקיעים קטנוניים?! אמזון הכפילה את הרווח למניה ל-5.75 דולר למניה אבל זה לא מספיק

אמזון רוכשת את הול פודס; זה מעיד על הבעיות של אמזון – חברת קמעונאות במחיר של חברת חלום!