צמיחה בדלתא ישראל: מכירות הרבעון השני עלו בכ-32%
חדשות    

צמיחה בדלתא ישראל: מכירות הרבעון השני עלו בכ-32%

ענת בוגנר מנכ"לית דלתא ישראל מותגים – צילום: שי פרנקו

מעודכן ל-08/2021

החברה מציגה גידול משמעותי במכירות ובמדדי הרווח – עם זינוק של 48% ברווח הנקי ■ הכריזה על חלוקת דיבידנד בסך 10.4 מיליון שקל ומתכוונת להשיק 7 חנויות נוספות ואתר אינטרנט

חברת דלתא ישראל מותגים בע"מ פרסמה הבוקר (ד') את דוחותיה הכספיים לרבעון השני ולמחצית הראשונה לשנת 2021.

על פי הדוחות, המכירות ברבעון השני של שנת 2021 זינקו בכ-32% מכ-152.1 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד לכ-200.6 מיליון שקל. הצמיחה במכירות החברה נובעת בעיקר מגידול במכירות החנויות ברשתות החברה. בחציון הראשון של שנת 2021 המכירות זינקו בכ-31% לכ-393.9 מיליון שקל, לעומת כ-300.5 מיליון שקל בחציון המקביל אשתקד. הגידול במכירות בחציון הראשון של השנה נובע מגידול במכירות החברה בכל ערוצי המכירה.

כמו כן, הרווח הגולמי ברבעון השני לשנת 2021 גדל בכ-42% והסתכם בכ-134.1 מיליון שקל (המהווה 66.8% מהמחזור) לעומת כ-94.1 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד (המהווה 61.9% מהמחזור). הגידול ברווח הגולמי נובע מגידול במכירות וכן, משיפור בשיעור הרווח הגולמי הנובע משיפור בתמהיל המוצרים הנמכרים בשיעור הרווחיות גבוה יותר ובשל התחזקות שער החליפין הממוצע של השקל מול הדולר, בקיזוז התייקרות בעלויות השילוח.

הרווח הגולמי בחציון הראשון לשנת 2021 גדל בכ-41% והסתכם בכ-249.1 מיליון שקל (המהווה 63.2% מהמחזור) לעומת כ-177.2 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד (המהווה 59% מהמחזור). הגידול ברווח הגולמי נובע מגידול במכירות וכן, משיפור בשיעור הרווח הגולמי, כאמור.

הרווח התפעולי ברבעון השני לשנת 2021 זינק בכ-51% לכ-45.5 מיליון שקל (המהווה 22.7% מהמחזור) לעומת רווח תפעולי של כ-30.2 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד (המהווה 19.8% מהמחזור).

הרווח התפעולי בחציון הראשון לשנת 2021 זינק בכ-123% לכ-84.7 מיליון שקל (המהווה 21.5% מהמחזור) לעומת רווח תפעולי של כ-38.1 מיליון שקל בחציון המקביל אשתקד (המהווה 12.7% מהמחזור).

הרווח הנקי של החברה ברבעון השני לשנת 2021 הסתכם בכ-34.7 מיליון שקל (המהווה 17.3% ממחזור החברה), גידול של כ-48% לעומת רווח נקי של כ-23.4 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד (המהווה 15.4% מהמחזור).

הרווח הנקי של החברה בחציון הראשון לשנת 2021 הסתכם בכ-60 מיליון שקל (המהווה 15.2% מהמחזור), גידול של כ-115% לעומת כ-27.9 מיליון שקל בחציון המקביל אשתקד (המהווה 9.3% מהמחזור).

מכירות האונליין של החברה הסתכמו ברבעון השני לשנת 2021 בכ-14.1 מיליון שקל (7% מהמחזור) במקביל לגידול במכר בחנויות הזהות שעמד על 8.4% (בנטרול ימי הסגר והלחימה) לעומת כ-28.1 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד בו החנויות היו סגורות במשך כ-40 ימים.

בחציון הראשון לשנת 2021 הסתכמו מכירות האונליין בכ-79.2 מיליון שקל לעומת כ-42.1 מיליון שקל בחציון המקביל אשתקד. מכירות האונליין בשנת 2020 הסתכמו בכ-129.6 מיליון שקל.

החברה הכריזה על חלוקת דיבידנד בסך של 10.4 מיליון שקל המיועד לחלוקה ביום 18.8.2021.

בהתאם לתוכנית האסטרטגית, החברה פועלת להיכנס לקטגוריות מוצר חדשות באמצעות השקת מותג ספורט חדש, אשר נמצא בשלב של פיתוח הקולקציה והשלמת תהליך המיתוג והשקתו מתוכננת למרץ 2022. החברה מתכננת להפעיל עבור המותג החדש 7 חנויות ואתר אינטרנט ייעודי. בנוסף, החברה מקדמת משא ומתן לשכירת מרכז לוגיסטי בשטח של כ-16,000 מ"ר, שיכלול בין היתר, מרכיבים אוטונומיים, שיוקם בשנים הקרובות.

ענת בוגנר, מנכ"לית דלתא ישראל מותגים, אמרה: "דוחות הרבעון השני לשנת 2021 מבטאים את מגמת הצמיחה החזקה של החברה. אנו מסכמים רבעון שיא, נטול השפעות קורונה (ללא השפעות חל"ת והקלות בשכר דירה), המבטא את החוזק והיציבות של החברה. החברה מציגה המשך צמיחה חדה בהכנסות, שיעור רווח גולמי שהינו הגבוה ביותר ב-3 השנים האחרונות וצמיחה  חדה  ברווח התפעולי, זאת הודות לקידום מנועי הצמיחה, הרחבת הפעילות של מותגי החברה ותמהיל המוצרים המגוון".

עוד ציינה בוגנר כי בהתאם לתוכנית האסטרטגית, החברה פועלת להיכנס לקטגוריה חדשה באמצעות השקת מותג אקטיב ופתיחת כ-7 חנויות חדשות, בנוסף לאתר אינטרנט ייעודי.

דלתא תרכוש חברת חזיות הונג קונגית ביותר מ-105 מיליון דולר