הזמנת תרופות דרך האינטנרט – מזמינים ומגיעים לקחת תוך 3 שעות
חדשות    

הזמנת תרופות דרך האינטנרט – מזמינים ומגיעים לקחת תוך 3 שעות

בינתיים השירות ניתן רק לחברי מכבי, אך מקווים שבעתיד קופות חולים נוספות יצטרפו

סופר-פארם מתמודדת עם המחסור ברוקחים והעומסים בבתי המרקחת, ותאפשר הזמנת תרופות מרשם אונליין עם איסוף בסניף בתוך 3 שעות. בהמשך מקווים ברשת להרחיב את השירות גם למשלוח עד הבית.

בינתיים השירות יינתן רק למבוטחי קופת-חולים מכבי, שעמה חתמה סופר-פארם על הסכם, אולם ברשת סבורים כי גם שאר הקופות יחתמו עמה על הסכמים דומים. "אנו בטוחים שבעתיד כל קופות-החולים יצטרפו לשירות, וכי נוכל אף לנפק תרופות במשלוח ישר עד הבית", נמסר מיוסי אמיר, סמנכ"ל תפעול בסופר-פארם.

השירות החדש מאפשר לסופר-פארם לקצר את העומסים, ובד בבד ליהנות מתנועת הלקוחות שמגיעים פיזית לסניף בגלל בית המרקחת, ושקונים בדרך גם מוצרים נוספים.

כלל תרופות המרשם יימכרו באיסוף עצמי עם הצגת תעודת זהות או רישיון נהיגה, למעט תרופות נרקוטיות, תרופות המאוחסנות בקירור והכנות רוקחיות.

זה המשך לפתרון נוסף לעומסים בבתי המרקחת; שירות צ'ט עם רוקח, במסגרתו רוקחי הרשת מעניקים ייעוץ רוקחי ללקוחות באמצעות צ'ט המופעל באתר שלה.

עוד דווח לאחרונה כי מרשם אלקטרוני הניתן על ידי קופת חולים ימומש על פי חוק בכל בית מרקחת שירצה. זאת באמצעות חיוב קופות החולים לחבר את בתי המרקחת למערכת הממוחשבת שלהן, תמורת תשלום סביר.

גישה כזאת תיעשה תוך מזעור פגיעה בפרטיותו של המטופל. עוד נקבע בחוק כי בית המרקחת יציב במקום בולט שלט ברור ובו יציין את קופות החולים שלהן יינתן שירות. רוקח בבית מרקחת שאינו נותן שירותים לקופה בה חבר הלקוח יחויב לעדכן אותו כי הוא עשוי לשלם מחיר נמוך יותר בבתי מרקחת שנותנים שירות לאותה קופה.