חדשות    

קווליטסט תרכוש את חברת קומפליי הישראלית

מעודכן ל-04/2021

העסקה ששוויה מוערך בלמעלה מ- 50 מיליון שקלים צפויה להיסגר השבוע

חברת קווליטסט (Qualitest) הודיעה היום על רכישת החברה הישראלית קומפליי Comply, המתמחה בבדיקות תוכנה ואבטחת איכות בתעשיית מדעי החיים. שווי העסקה שצפויה להיסגר השבוע מוערך בלמעלה מ-50 מיליון שקל.

קווליטסט המתמחה בבדיקות תוכנה ואבטחת איכות, הוקמה ב-1997 ומעסיקה כ-4,000 עובדים בעולם וכ-1,200 עובדים בישראל. היא נמצאת בבעלות קבוצת קרן ההון הפרטית הבינלאומית Bridgepoint, שרכשה אותה באוקטובר 2019 באמצעות הקרן המובילה שלה VI BE.

במסגרת העסקה יעברו עובדי Comply – כמאה במספר – לצוות העובדים של קווליטסט. כמו כן, קומפליי מביאה עמה לקווליטסט רשימת לקוחות מרשימה, הכוללת חברות כמו טבע, מרק, וג'ונסון אנד ג'ונסון.

חברת קומפליי המספקת שירותי אבטחת איכות ליישומי אינטרנט, ענן ומובייל הקשורים למוצרי רפואה דיגיטליים, נוסדה בשנת 2005. החברה התמקדה בייחוד בבדיקות מערכות ממחושבות כולל מערכות מידע ארגוניות ושיטות מעבדה וכן באימות של תשתיות מערכות מידע כמו אבטחת מידע ותוכניות שיקום לאחר משבר.

מנכ"ל קבוצת קווליטסט, נורם מריט, מסר: "עקבנו אחרי קומפליי זמן מה בשל המוניטין שלה כמובילה במתן שירותי בדיקות תוכנה לשוק הפארמה הטכנולוגי המתפתח. אנו רואים פוטנציאל רב בתעשיית הפארמה ועל ידי שילוב ההתמחות של קומפליי נוכל להרחיב את טביעת האצבע של קווליטסט בתחום החם והמתפתח הזה".

שנת 2019 היא שנת האקזיטים