HON TV    

קופת גמל להשקעה – האם כדאי?

קופת גמל להשקעה

רוצים לחסוך לילדים? רוצים לחסוך לעצמכם? כדאי לכם להישאר איתנו 2 דקות.

אנחנו רוצים לספר לכם על מוצר מנצח – קופת גמל להשקעה.

ולמה הוא מנצח?

פשוט, אם תשוו אותו למוצרים אחרים, תגלו שהוא עולה עליהם, אז בואו נתחיל.

קופת הגמל להשקעה הוא מוצר נזיל – השם שלו מטעה – אנחנו זוכרים מהעבר שקופת גמל זה מוצר להשקעה ארוכת טווח, אז זהו שקופת גמל להשקעה היא נזילה – אתם יכולים לממש בכל נקודת זמן.

אז למה השם קופת גמל להשקעה? כי המטרה של המוצר שתחזיקו אותו לזמן ארוך ואז תיהנו מהטבות נוספות (מיד נפרט), אבל אתם ממש לא חייבים.

קופת גמל להשקעה היא מוצר מגוון – אתם יכולים להשקיע בקופה שמחזיקה במניות, בקופה שמחזיקה באגרות חוב, בערבוב של השניים, ועוד. הקופות הפופולאריות אגב, הן קופות מעורבות.

מדריך קופת גמל להשקעה

המוצר הזה  להבדיל ממוצרים אחרים מאפשר גמישות שלא קיימת בקרנות נאמנות, תעודות סל ומכשירים נוספים. נניח שאתם רוצים למכור את קופת הגמל להשקעה שמוטה למניות. בעיקרון מכירה מחייבת אתכם בתשלום מס (על הרווחים כמובן). אבל אם אתם מתכוונים לממש ולשים בצד – בפיקדון, או באג"ח או בחופה אחרת, השקעה בקופה מאפשרת לכם חיסכון במס – אתם פשוט מעבירים את הכסף בקופה לקופה אחרת שמשקיעה לפי רצונכם – פיקדונות, אג"ח וכו'. ואז, אתם מבחינת רשות המס לא מימשתם את הקופה, ולכן אין לכם מס.

נשמע מסובך? אז תסמכו עלינו – בשורה התחתונה – זה מוצר עם הטבות מס גדולות, שהופכות לממש גדולות אם אתם מחזיקים בהשקעה עד לפנסיה. אז אין לכם מס על רווח ההון שנוצר בקופה, ואז אתם יכולים למשוך את הכסף כקצבה בהקלות מס משמעותיות.

 

אז נזילות, גמישות, הטבות מס, והאמת שזה לא הכל. אבל זה העיקר, וזה הופך את הקופה לעדיפה על פני פוליסות חיסכון, קרנות נאמנות, תעודות סל ועוד.

למידע נוסף, אנחנו מזמינים אתכם לקרוא את המדריך שלנו על המוצר המנצח –

מדריך קופת גמל להשקעה