חדשות    

קיצור דרך ליבואנים: יוכלו לפנות למכון התקנים בוואטסאפ

מכון התקנים הישראלי השיק שירות חדש ליבואנים, מענה לפניות באמצעות ה –WhatsApp .השירות יאפשר זמינות גבוהה וגישה נוחה ופשוטה  ליבואנים וסוכני מכס לתקשורת מכל מקום בו הם נמצאים.

יואל בר גיל, מ"מ מנהל אגף התעשייה במכון התקנים הישראלי: "חיבור מוקד שירות הלקוחות ל- WhatsApp מהווה צעד נוסף במהפכת השירות. השירות החדש מאפשר ליצור קשר עם המוקד דרך ה- WhatsApp מקום שבו רוב הלקוחות שלנו נמצאים ממילא במהלך שגרת יומם. שילבו שירות של "בוט" עם נציג שירות אנושי מספק מענה מצוין לכלל העוסקים בתחום היבוא”

יבואנים וסוכני מכס מוזמנים להצטרף לשירות החדש כבר עכשיו וליצור עם מכון התקנים קשר דרך

ה- WhatsApp  שמספרו: 050-6599800

אופציית שירות הלקוחות באמצעות הוואטסאפ הופכת נפוצה יותר. משתמשים בשירות הבנקים הפועלים ולאומי, חברת קמעונאות המזון שופרסל, חברת האשראי כאל, חברת הטלפונים וחברת הביטוח פספורט קראד

מהו יבוא ואילו סוגי יבוא יש

איך לנעול את וואטסאפ בטביעת אצבע באנדרואיד

חברות בנייה התרשלו, עיכבו מסירה ויפצו ב-195 אלף שקל