חדשות    

קסם תעודות סל: שינוי דמי ניהול על תעודות סל אג"חיות החל מ-2016

קסם תעודות סל מדווחת שבתעודות סל העוקבות אחר מדדי אג"ח מדינה בישראל דמי הניהול יהיו בשיעור 0.15%, למעט תעודות סל העוקבות אחר מק"מ בהן דמי הניהול יהיה 0.05%

קסם תעודות סל ומוצרי מדדים דיווחה היום לבורסה בנוגע למדיניות דמי הניהול של החברה בתעודות סל על מדדי אג"ח בישראל החל משנת 2016.

מדריך: מה עדיף קרנות מחקות או תעודות סל?

החברה דיווחה לבורסה כי בתעודות סל העוקבות אחר מדדי אג"ח מדינה בישראל דמי הניהול יהיו בשיעור של 0.15%, למעט ביחס לתעודות סל העוקבות אחר מק"מ בהן שיעור דמי הניהול יהיה 0.05%. בנוסף מדווחת קסם תעודות סל ומוצרי מדדים, כי בתעודות סל העוקבות אחר מדדי אג"ח קונצרני בישראל דמי הניהול יהיו בשיעור של 0.2%.

על פי הודעת קסם תעודות סל ומוצרי מדדים לבורסה, המדיניות תהיה בתוקף החל מ-1 בינואר 2016 למשך שנתיים לפחות. החברה מבהירה, למען הסר ספק, כי היא מתחייבת שלא להעלות את דמי הניהול המפורטים עד ליום 31 בדצמבר 2017.

להלן פירוט התעודות אשר לגביהן תחול המדיניות המפורטת לעיל:

קסם תעודות סל: דמי ניהול אג"ח ממשלתי בישראל

קסם תעודות סל: דמי ניהול אג"ח קונצרני בישראל

 אודות קסם תעודות סל

קסם תעודות סל מבית אקסלנס מנהלת כ 34 מילארד ₪ (נכון לסוף יולי 2014) בלמעלה מ-180 תעודות העוקבות אחרי מגוון רחב של מדדי מניות, סחורות ומטבעות מובילים בארץ ובעולם. קסם תעודות סל, אשר פועלת משנת 2003, שמה לה למטרה להחדיר את מוצרי המדדים לתודעה של ציבור המשקיעים בישראל ולהוביל את הסטנדרטים בענף באמצעות העמדת היצע נרחב של מוצרי מדדים, בסחירות, בנזילות, בעשיית שוק, ובאיכות הניהולית. פעילותה של קסם מקיפה מוצרי מדדים רבים, הכוללים: תעודות סל על מדדי מניות בבורסה בתל אביב, תעודות סל על מדדי אג"ח ממשלתי, תעודות סל על מדדי אג"ח קונצרני בארץ ובעולם, תעודות סל על מדדי מניות בפיזור גיאוגרפי עולמי, תעודות סל על סחורות, תעודות פיקדון וכן תעודות בחסר ותעודות ממונפות.