חדשות    

רוטשטיין לקראת סיום אכלוס פרויקט "צמרת" ברמלה; היקף המכירות נאמד בכ-148 מיליון שקל

אורי פליישמן, סמנכ"ל השיווק ברוטשטיין ציין כי "בשנים האחרונות מצליח הייתה האלטרנטיבה של הזוגות הצעירים למחירי הדירות בגבוהים בגוש דן. הבעיה היא שכעת אין עתודות קרקע בשכונה אלה אם מחנה פיקוד העורף יזוז בעוד מספר שנים והמחירים עולים

השלב האחרון בפרויקט צמרת בשכונת קריית האומנים (מצליח) ברמלה הסתיים ומתאכלס בימים אלה. חברת רוטשטיין הקימה במצליח 140 יח"ד על פני 4 בניינים בני 9 קומות כל אחד, כשביניהם פינות ירוקות לישיבה ומשחק לרווחת דיירי הפרויקט. היקף המכירות בפרויקט נאמד בכ-148 מיליון שקל.

קריית האומנים בתחילת דרכה נחשבה לפרבר של רמלה שסבלה מתדמית בעייתית והמחירים בתחילת הדרך היו נמוכים מאוד. עם השנים ככל שהבניה התקדמה והנגישות התחבורתית השתפרה השכונה מיצבה עצמה כשכונה עצמאית עם מוסדות ציבור וחינוך נפרדים. כיום מדובר בשכונה פופולארית הן בקרב זוגות צעירים והן מקרב משפרי דיור. השכונה העלתה בשנתיים האחרונות את רמלה למפת הנדל"ן הארצית ומושכת משפחות ממעמד סוציו אקונומי בינוני-גבוה.

אורי פליישמן, סמנכ"ל השיווק בחברת רוטשטיין ציין כי "בשנים האחרונות מצליח הייתה האלטרנטיבה של הזוגות הצעירים למחירי הדירות בגבוהים בגוש דן. הבעיה היא שכעת אין עתודות קרקע בשכונה אלה אם מחנה פיקוד העורף יזוז בעוד מספר שנים והמחירים עולים".

חברת רוטשטיין החלה לפני כשלוש שנים לשווק 140 דירות בשכונה. מחירה של דירת 4 חדרים לפני כ-3 שנים עמד על 900 אלף שקל בלבד וכיום היא חצתה את רף ה1.2-1.3 מיליון שקל". פליישמן לא פוסל לחזור ולבנות בשכונה החדשה. לדבריו "אם בשנים הקרובות יהיו עתודות קרקע החברה בהחלט תבחן לשוב לקריית האומנים בדיוק כמו שאנחנו עושים היום בבאר יעקב".