רמי לוי בדרך לשוק הביטוח; מינה את ערן וולף לתפקיד סמנכ"ל מועדון ושירותים פיננסיים
שוק ההון    

רמי לוי בדרך לשוק הביטוח; מינה את ערן וולף לתפקיד סמנכ"ל מועדון ושירותים פיננסיים

לאחר שתפס נתח שוק לא מבוטל בתחום קמעונאות המזון ובתחום הסלולאר,  נראה כי רמי לוי מזהה הזדמנות חדשה בעולם הביטוח.

רמי לוי מינה את ערן וולף, מי שהיה בעבר סמנכ"ל במועצה לצרכנות, כסמנכ"ל מועדון ושירותים פיננסיים בחברת רמי לוי הציבורית. נראה שמטרת המינוי היא להרחיב את מגוון השירותים שמציע מועדון הלקוחות של הרשת.

מרמי לוי נמסר כי ערן וולף יהיה אחראי על מועדון הלקוחות ומועדון מחזיקי כרטיס האשראי של הרשת ויהיה אחראי על הרחבת מגוון השירותים המוצעים לחברי מועדונים אלו. שירותי הביטוח והפיננסים יתווספו בכך גם לשירותי התיירות אותם החלה הרשת לספק לאחרונה. ההערכה היא אכי המטרה של רמי לוי במינוי היא העלאת מספר חברי המועדון המחזיקים בכרטיס האשראי של הרשת והגדלת היקף הפעילות בו.

לאחרונה פורסם בכלי התקשורת כי רשת שופרסל מנסה גם היא להכנס לתחום הביטוח באמצעות חבירה לחברת AIG על מנת להתחיל בפעילות זו כבר בשנה הבאה.

לפני מספר חודשים נודע כי רמי לוי והדקה ה-90 מפתחות מיזם תיירות משותף שיספק שירותי תיירות לחברי מועדון הלקוחות של רשת רמי לוי בתנאים מועדפים.

במרס השנה רכשה רמי לוי 50% מרשת הפארם "גוד פארם" בתמורה לכ-17 מיליון שקל  מידי היזמים אוהד סנדלר ואדם פרידלר. רשת גוד פארם הוקמה בשנת 2016, ויש לה היום כעשרה סניפים בבתל אביב , פתח תקווה, רמת גן, ראשלצ , חדרה, הרצליה, רחובות, באר שבע וחולון.

רמי לוי וישראכרט מציגים: מועדון לקוחות פתוח לכולם; האם כדאי להיות חבר מועדון?