חדשות    

רני צים בתנופה בחברה הערבית: תקים מרכז קניות בדליית אל כרמל ב-43 מיליון שקל

רני צים – צילום: מאיר אדרי

מעודכן ל-08/2021

החברה התקשרה במזכר עקרונות לייזום והקמה של המתחם – שיוקם תחת המותג seven"" ■ המרכז בדליית אל כרמל מצטרף לשורה של פרויקטים שמקדמת רני צים במגזר הערבי, בערים כגון טירה, טייבה, אום אל-פאחם ורהט – לצד מרכזי המסחר הפעילים שלה באום אל פאחם ובירכא 

חברת רני צים מרכזי קניות מממשיכה בהרחבת פעילותה בתחום מרכזי הקניות בחברה הערבית. החברה מעדכנת היום כי התקשרה במזכר עקרונות לייזום והקמה של מרכז מסחרי בדליית אל כרמל בשטח של כ-7,800 מ"ר. להערכת החברה, העלות המשוערת של הקמת הפרויקט עומדת על כ-43 מיליון שקל ו-NOI שנתי צפוי של כ-6 מיליון שקל. ההסכם כפוף לתנאים מתלים, ובהם השלמת עריכת בדיקת נאותות ואישור דירקטוריון החברה, ובכלל זה חתימה על הסכם מחייב בתוך 60 ימי עסקים.

הפרויקט בדליית אל כרמל מצטרף לשורה של פרויקטים שמקדמת כיום אני צים מרכזי קניות במגזר הערבי, ובהם פרויקטים בטירה, טמרה, טייבה, אום אל-פאחם ורהט. זאת, בנוסף, למרכזי המסחר הפעילים של החברה באום אל פאחם ובירכא.

בחודש החולף עדכנה החברה על כניסה לתחום פעילות נוסף של ייזום והקמה של פרויקטי בנייה רוויה למגורים בחברה הערבית, תוך ניצול הידע שהצטבר בחברה בכל הקשור לפרויקטים בחברה הערבית. בכוונת החברה להקים מאות יחידות דיור בחברה הערבית בשנתיים הקרובות.

רני צים מרכזי קניות פועלת בתחום ההקמה והניהול של מרכזים מסחריים, רכישה, ייזום והשבחת קרקעות בישראל ומונה 7 מרכזים מסחריים פעילים בערד, נתיבות, בית שאן, מעלות, נוף הגליל, אום אל פחם וירכא. בנוסף, הקבוצה מקדמת פרויקטים מסחריים בחברה הערבית ביניהם פרויקטים בטירה, טמרה, טייבה, אום אל-פאחם ורהט, בהיקף כולל של כ-41.5 אלף מ"ר.

רני צים, יו"ר רני צים מרכזי קניות, מסר: "הפרויקט בדליית אל כרמל מצטרף לשורה ארוכה של פרויקטים בתחום מרכזי המסחר שאנו מקדמים כיום בחברה הערבית, שבה אנו רואים פוטנציאל גדול מאוד להצפת ערך. תוך שנים ספורות אנו צפויים להקים מרכזי מסחר בטירה, טייבה, טמרה, רהט וערים נוספות ובכך להרחיב משמעותית את פעילותינו בחברה הערבית ולבסס את מעמדנו המוביל בה תחת המותג 'SEVEN'.

בנוסף, לאחרונה נכנסנו לתחום הייזום למגורים בחברה הערבית, על בסיס מערכת הקשרים הרחבה שלנו, הניסיון בשטח והידע שנצבר לאורך שנים. מדובר בהתפתחות טבעית ומשלימה עבורנו, המהווה חלק מאסטרטגיית החברה לממש את הפוטנציאל הרב הקיים בחברה הערבית.

במקביל, אנו ממשיכים בפיתוח והשבחה של פעילותינו, הן בתחום המרכזים השכונתיים, הן במרכזי המסחר של החברה בפריפריה והן בפרויקט בכפ"ס. כל זאת כחלק מביסוס מעמדה של חברת רני צים מרכזי קניות כשחקן ייחודי ומשמעותי בשוק הנדל"ן היזמי והמניב בישראל".

רני צים מרכזי קניות תקים פרויקטים לדיור בחברה הערבית