חדשות    

שטראוס: מנכ"ל סברה-אובלה תומר הרפז פורש מתפקידו

תומר הרפז – צילום:Simone Henken

מעודכן ל-06/2021

הרפז שניהל את חברת הסלטים והמטבלים בשלוש השנים האחרונות, ביקש לסיים את תפקידו ולצאת לשנת חופשה ■ בימים הקרובים צפויות שטראוס ופפסיקו למנות לו מחליף

קבוצת שטראוס הודיעה היום כי תומר הרפז, מנכ"ל סברה ואובלה, חברת הסלטים והמטבלים הבינלאומית, שבבעלות משותפת של קבוצת שטראוס ופפסיקו יסיים בקרוב את תפקידו. הרפז שהינו מנהל מוערך מאוד בקבוצה, עוזב לבקשתו את תפקידו כמנכ"ל סברה-אובלה, לאחר למעלה מ-3 שנים ויוצא לחופשה שבמהלכה יבחנו עמו אפשרויות לתפקידים בכירים בקבוצה.

מקבוצת שטראוס נמסר כי הרפז יוצא לחופשה לאחר 11 שנים מאתגרות בהובלה וניהול של מהלכים משמעותיים ומעצבים שעברה הקבוצה, וצפוי לסיים תפקידו במהלך חודש יולי. בתקופה הקרובה יודיעו פפסיקו ושטראוס על מינוי מנכ"ל חדש לחברה.

גיורא בר דעה  נשיא ומנכ"ל קבוצת שטראוס, מסר: "תומר הרפז הוביל את סברה-אובלה בשלוש השנים האחרונות למגוון הישגים מרשימים. נתח השוק של סברה בקטגוריית החומוס עומד על למעלה מ 62% בארצות הברית. פרוטפוליו המוצרים של החברה אורגן מחדש והרווחיות שופרה. נבנו וחוזקו יכולות במגוון תחומים – בהם מצוינות תפעולית וטכנולוגית, שרשרת הספקה ואי-קומרס. כמו כן נבנתה תשתית מכירות חדשה לפעילות אובלה בגרמניה.

זאת ועוד, למרות אתגרי קורונה קשים בכל מדינות הפעילות (ברחבי ארצות הברית, אירופה, מקסיקו ואוסטרליה) הצליחו החברות הצליחו לשמור על רציפות ויציבות עסקית, כשבריאות העובדים עמדה בסדר עדיפות גבוה ונשמרה ללא פשרות.

"בנוסף, תומר השכיל להוביל את השותפות עם פפסיקו באופן שהעמיק את הקשר והמחויבות של שני השותפים, להמשך השקעה בפיתוח הפעילות בארה"ב ובעולם. בעבר הוא יזם והוביל בחזון מרגש את הכניסה של קבוצת שטראוס לעולם הפודטק, כולל הקמת יחידת החדשנות 'אלפא' והקמת חממת The kitchen – חממת הפודטק הראשונה בעולם. כמו כן, בכל תפקידיו התאפיין בחשיבה פורצת דרך והשאיר חותם אישי יוצא דופן, בצד תוצאות עסקיות מצוינות. לאורך כל השנים היה שותף פעיל ותורם בהנהלת הקבוצה".

שטראוס – הרווח עלה ב-11% ,"נוכל להתמודד עם משבר הקורונה";