חדשות    

שיא מכירות לעליבאבא ביום הרווקים הסיני – 31 מיליארד דולר ביומיים; בלק פריידי וסייבר מנדיי באופק

חגיגת ההנחות הגדולה של אתרי הקניות הסינים הידועה גם כ"חג הרווקים הסיני" הסתיימה אתמול שוב עם שבירת שיא חדש אותו רשמה ענקית המסחר המקוון עלי באבא.

החברה, שבראשה עומד המייסד שלה ג'ק מה, סיימה את שני המכירות עם הכנסות דימיוניותת של כ-31 מיליארד דולר. גידול של כ-6 מיליארד דולר מהמכירות שנרשמו בחג הקניות בשנה שעברה.

את חגיגת הקניות פתחה עליבאבא באירוע גדול בהשתתפותה של הזמרת האמריקאית מריה קארי.

השיא הראשון נשבר כבר שעה מפתיחת חג הקניות כשעלי באבא רושמת הכנסות של כ-10 מיליון דולר בסיומה, גבוה ב-21% מהמכירות שנרשמו בשעה הראשונה של המכירות ב-2017.

בסה"כ השתתפו בחגיגת המכירות של עלי באבא מעל ל-150 אלף מותגים. המגוון העצום בהחלט סייע לחברה להגדיל את המכירות לקהל הקונים המכור והנלהב כמו גם המאמצים שריכזה עלי באבא במכירות בדרום מזרחח סים באמצעות אתרים נוספים שמפעילה החברה.

את עיקר המכירות רשמו דווקא מוצרים של מותגים מוכרים ויקרים ולאו דווקא מוצרים סיניים זולים. בין המותגים שכיכבו היו שואבי האבק של דייסון ושיאומי, יוניקלו, אדידס, מוצרי הקוסמטיקה של MAC, פרוקטר אנד גמבל ו-GNC.

אם לא הספקתם לרכוש את כל מה שחיפשתם תוכלו לעשות השלמות בהמשך החודש. ב-23 בנובמבר יערך הבלק פריידי וב-26 בנובמבר יחגוג כל העולם את הסייבר מנדיי. מעניין יהיה לראות אילו עוד שיאים ישברו חברות המסחר הקימעונאי המקוון והמסורתי.